۱۳۹۷ شهریور ۲۰, سه‌شنبه

سفری ـ نظری ـ ابراز نظری ـ گذری (۷۴۵)


جمعبندی
از
مسعود بهبودی
 
فردوسی
فیلسوفشاعر توده های مولد و زحمتکش است.

۱
حکیم کمونیستی است.

۲
ذره ذره وجودش توده ای است

۳
توده ای تر از فردوسی
جامعه ما
حکیمی به خود ندیده است

۴
فردوسی را باید از نو شناخت
 
 
کیفیت خودویژه سرچه بی اعتنا به این و آن
بی اعتنایی به این و آن
و
بی نیازی از این و آن است.

۱
سرچه مظهر رشگ انگیز
خودکفایی است:

الف
سرچه
خودش
برای خوشد
کافی است.

ب
خودش خودش را گرم می کند.

پ
خودش خودش را می شوید
خشک می کند
شپش هایش را می کشد.

۲
سرچه
به کسی نیازی ندارد.

اسلام از یاد رفته و بر باد رفته را به یاد آر

ممنون.

۱
اسلام وقتی تشکیل می شود که نوزادان دختر زنده به گور می شوند.

۲
جامعه در حال تجزیه و تلاشی است و توحش حکمفرما ست.

۳
اسلام واقعا هم صلح میان اعضای همبود برقرار می کند.

۴
صلحی متناسب با سطح توسعه نیروهای مولده برقرار می کند.

۵
صلحی در در حد و در سطح فرماسیون اقتصادی برده داری

۶
هر دینی فرمی از شعور است.

۷
اسلام بهتر از بقیه ادیان است.

۸
اسلام
کمک به اعضای نیازمند جامعه را توصیه و حتی به زور طلب می کند.

۹
اسلام فقط از سنگر پرولتاریا قابل نقد است و لاغیر

۱۰
هر انتقاد از اسلام
از سنگر طبقات مرتجع جامعه
ضد اجتماعی و ضد خلقی است
 
دیالک تیک عینی هستی

۱
جنگ های زرگری
زرگری اند.

۲
ولی چرا؟

۳
فرق و تفاوت و تضاد جنگ زرگری با مبارزه (جنگ) طبقاتی چیست؟

۴
جنگ زرگری
هم
جنگ بر سر منافع قشری ـ طبقاتی است.

۵
در جنگ زرگری
ای بسا
منافع درازمدت استراتژیکی
در مد نظرند.

۶
باورش دشوار است که
جنگ های جهانی با دهها میلیون قربانی
چه بسا
جنگ های زرگری اند.

۷
حتی عنقلابات مخملی با دهها میلیون شهید و دربدر
عنقلابات زرگری اند.
 
از مائده تا خالده

هیچ خبری ارزش جان خبرنگار را ندارد؛ خبرنگار نباید قربانی تازه‌ترین جزئیات رویداد شود.
مسئولان و مدیران رسانه‌ها باید توجه جدی داشته باشند.
خالده رشید

۱
به خالده رشید بگو:
در هر ثانیه در جهان عمله ای از فراز ساختمان در حال ساختمانی
سقوط می کند و می میرد.

۲
بی انکه کسی ککش حتی بگزد

۳
مگر ساختمانی ارزش جان عمله ای را دارد؟

۴
مسئله این است
که نان به قیمت جان تحصیل می شود.

۵
مسئله این است که
نان از کام اژدهایی بدر کشیده می شود.

گذار از مالکیت خصوصی بر وسایل اساسی تولید به مالکیت عمومی (جامعه ای) بر آنها

۱
حاکمیت طبقه کارگر مطرح است.

۲
طبقه حاکمه انگل و ستمگر
در اثر انقلاب سوسیالیستی
به زیر کشیده می شود
و
وسایل اساسی تولید
(معادن و منابع و مزارع و مراتع و کارخانجات و بانکها و جنگل ها و ابشارها و مستغلات و بیمه وغیره)
تحت مالکیت همه مردم (حتی خود طبقه حاکمه سرنگون شده) در اورده می شود.

۳
همه اعضای جامعه
بسته به استعدادشان در زمینه ای
کار می کنند و به میزان کارشان از نعمات مادی و معنوی و هنری برخوردار می گردند.

۴
سوسیالیسم
یعنی جامعه ای که در ان هر کس بسته به استعدادش در رشته ای کار کند و به میزان کارش از نعمات مادی و فکری و هنری برخوردار گردد.

۵
هم و غم و فکر و ذکر دولت سوسیالیستی
توسعه نیروهای مولده
تکثیر ثروت جامعه
ریشه کن سازی فقر و ذلت
و بهبود وضع زندگی مردم است.
 
تحلیل طویله ای طویله توسط طویله بان

۱
بدین طریق
روحانیت کثافت
طویله را به دو طبقه تقسیم بندی می کند:

الف
«طبقه» متقی و صالح

ب
«طبقه» معصیتکار و فاسد

۲
بعد
کلیه معضلات طویله را
به گردن «طبقه» معصیتکار و فاسد می اندازد.

۳
ضمنا
خدا به عنوان خر جا زده می شود
که بی اعتنا به اینکه «طبقه» اول متقی و صالح است
یعنی سینه و زنجیر و قمه و قداره می زند، عزاداری می کند، نماز می خواند و روزه می گیرد و قمار بازی نمی کند و زناکار و بی حجاب نیست،
هر دو طبقه را شامل بلایای خود می سازد.

۴
خدا
شباهت غریبی به صادق خللخال
پیدا می کند که خرانه خشک و تر می سوزاند.

۵
روحاینت کثافت
راه حل اساسی مشکلات را در توبه معصیتکاران می داند و از انها خواهش دارد که تواب شوند تا طویله به بهشت زمین مبدل شود.

۶
تا کشتی کشتی گوشت و غله و غیره به کشورهای کفر صادر کنند و کیف خر کنند.

۷
حالا چه باید کرد؟

۸
چون معصیتکاران
داوطلبانه توبه نخواهند کرد،
چاره ای جز قتل عام آنان باقی نمی ماند.

۹
پیش به سوی تدارک قتل های زنجیره ای دیگر و بهتر

۱۰
سؤال از روحانیت کثافت این است
که
چرا خدا از این بلاها به سکنه کشورهای کفر نازل نمی کند؟

۱۱
آخر این چه خدایی است که در طویله جماران
خشک و تر می سوزاند
ولی
در کشورهای کفر
حاضر به سوزاندن خشک حتی نمی شود؟
ادامه دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر