۱۴۰۲ مرداد ۲۶, پنجشنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ر) رفرم سوسیالیستی مدارس عالی (۴)

  

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین
 

۱۹

·    با پیروزی مناسبات تولیدی سوسیالیستی، امور مدارس عالی نیز به مثابه جزء به طور یکپارچه سازمانیافته سوسیالیسم در جمهوری آلمان دموکراتیک توسعه یافت.

 

۲۰

·    «اصول مربوط به توسعه فراتر آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و  مدارس عالی جمهوری آلمان دموکراتیک» و قانون مربوط به امور آموزشی ـ پرورشی سوسیالیستی یکپارچه (۱۹۶۵) به تشکیل شرایط ماهوی و مهم جهت تکمیل امور مدارس عالی در کشور منجر شدند.

 

·    مراجعه کنید به امور آموزشی ـ پرورشی سوسیالیستی یکپارچه

 

 

امور آموزشی و پرورشی سوسیالیستی واحد

 

 

۱

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/10803

 

۲

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/10808

 

۳

http://mimhadgarie.blogfa.com/post/10816

 

پایان

 

۲۱

·    پلنوم هفتم حزب سوسیالیستی متحده آلمان (۱۹۶۷) به تدقیق وظایف علوم و امور مدارس عالی در جامعه توسعه یافته سوسیالیستی مبادرت ورزید.

 

۲۲

·    بدین طریق آماج و محتوای سومین رفرم سوسیالیستی مدارس عالی طرحریزی شد.

 

۲۳

·    در این پله توسعه،  بیش از ۵۰ دانشگاه و مدرسه عالی  موظف به انجام آموزش و پرورش تخصصی و تربیت سوسیالیستی بیش از ۱۱۰ هزار نفر دانشجو شدند تا با خدمات پژوهشی  بیش از ۲۰ هزار استاد دانشگاه و مدرسه عالی و همکاران علمی شان، توسعه مستمر و لاینقطع علوم صورات گیرد و کار علمی به طرز پلان بندی شده با روند بازتولید جامعتی پیوند بخورد و رهبری و پلان بندی امور مدارس عالی به طرز معنامندی بنا بر الزامات قوانین اقتصادی سوسیالیسم سمت و سو یابد.

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر