۱۴۰۲ دی ۲۹, جمعه

کلنجار ایده ئولوژیکی با همنوع (۳۰۳)

  

 
میم حجری

 

شبهه نیست.
مبارزه ایده ئولوژیکی است.
سر نیزه در این مبارزه ایده ئولوژیکی به سینه زن ستیزان برگردانده می شود:
تحقیر زن با تحقیر مرد کذایی جایگزین می شود.
تا بدانند که زن با نر برابر است.



مگر شوخی ها فاقد محتوا و معنا هستند؟
ای بسا شوخی ها که خنجری زهردیده اند.
تفکر توانا کند خلق را


سخن از مهر و دل و عشق وفادار مگو
نیمه ی سیب مرا  روز ازل  گاز زدند
نرگس

نیمه سیب تو را که اگر گاز بزنند
فرم دیگری به خود می گیرد
من ـ زور شاعر از گاز زدن نیمه سیبش چیست؟




من ـ زور سحر و هوش باهوشش
از خر چیست؟
خر هرگز نمی تواند بر بشر حکومت کند و از بشر سواری بکشد.
روحانیت
خر نیست.
روحانیت
خر پرور است.
روحانیت جامعه رابه طویله تبدیل می کند و اعضای ان را به خر.





این گاو هنوز نمیدونه سیستان و بلوچستان یک استان از ایران است  میگه سیستان و بلوچستانِ پاکستان
ایمن

سواد حریف کمتر از ایمن و شازده اش نیست.
بلوچستان نه تنها استانی در ایران و پاکستان
بلکه حتی در افغانستان است.
آنهم نه تازگی ها
بلکه از سال ۱۸۷۰



امام زمان یعنی حضرت مهدی بارها ظهور کرده است
مثلا در همین سودان
میدانید چه کرده است؟



نه مقصد مهم است و نه مسیر،یار خوب تمام ماجراست.
پارسا

چرا و به چه دلیل؟
نقش تعیین کننده در دیالک تیک رهرو و راه و مقصد
از آن مقصد و یا هدف و یا آماج است.
برای اینکه مقصود در مقصد است.
حتی خود رهرو تعیین کننده نیست
چه رسد به یار.
خیلی ها راه را و رهروی را مطلق می کنند و به عرش اعلی می برند
ولی خرند و نه خردمند


این مفلوج درمانده فقط زورش به دختران بی‌گناه و بی‌پناهی چون مهسا، نیکا، سارینا و آرمیتا میرسد. زورش به مردم بی‌پناه سیستانی بلوچستان و کوردستان میرسد. وقتی پایش را از گلیمش درازتر میکند و تو دهنی میخورد با حقارت پا پس میکشد. جز نابودی این تعفن بجای مانده از نجاست قادسیه؛ ما
سحر اسماعیلی

سحر
از
دیالک تیک سوبژکت و سیستم
(مهره و مناسبات تولیدی،
عضو و طبقه)
خبر ندارد.
در این دیالک تیک ها
نقش تعیین کننده از ان سیستم و مناسبات تولیدی و طبقه است و نه از ان سوبژکت و مهره و عضو.
سیدعلی که سهل است
اگر همه اخوندهای با عمامه و بی عمامه جهان را دار بزنند،
آب از آب نمیخورد



غیرت عرزشیها فقط در موی زنان خلاصه میشه در مورد وطن هیچ غیرتی ندارند
مینا

غیرت از مفاهیم اخلاقی و ارزشی خرافی عهد بوقی است.
عرزشی ها را باید تحلیل سوسیولوژیکی (جامعه شناسی) کرد.
برای شناخت آنها باید به هماندیشی با آنها خطر کرد.
ولی
کسانی که با آنها شخصا هماندیشی کرده اند، گم و گور شده اند.
این بدان معنی است که یکی از مشخصات عرزشی ها تروریسم است.



مرد در ایده ئولوژی نظامات برده داری و فئودالی
فخرواژه است و زن (نامرد) شرم واژه.
زن به همان سان تحقیر می شود که سگ
این معیار سکسیستی و زن ستیزانه عهد بوقی باید نقد شود



چرا از روز الو نگفتی که پول نداری؟
چرا. گفتم.
گفتم که من به جز تو توی دنیا هیچی ندارم.
تو هم خیلی خوشحال شدی.


این پاسح
حاوی دو ایراد اساسی است:
اولا
روز اول که
او را نداشته است تا ادعا کند که جز او چیزی ندارد.
ثانیا
او
آدم است و نه چیز تا داشته باشی.
فرق بشر با اشیاء همین جا ست.
حریف و یا حریفه هم اگر آدم باشد باید از ریخت و رفتار او
به تعلقات طبقاتی اش پی ببرد.





سرکوبگران را بشناسید
سحر

سکنه جنقوری تشنه به خون همدیگرند.
چه بسا
خوشبختی خود را در بدبختی همنوع می دانند.
فرق اینها با بقیه این است که مزید بر آن مزد هم می گیرند
یعنی
هم تجارت می کنند و هم زیارت


مرد را از روی زنی که دوستش می‌دارد می‌شود شناخت و بالعکس زن را هم.
"جولین بارنز"


رابطه زنان با نران
رابطه ای دیالک تیکی است
یعنی مبتنی بر وحدت و تضاد همزمان است
حتی
کسانی که عاشق زنی و یا نری اند
چشم شان شب و روز دنبال زنان و نران دیگر است
فقط برای زن و شوهر خود رل بازی میکنند
الکی قربان صدقه همدیگر می روند.
خیلی از نران دهها زن رسمی و غیررسمی متضاد دارند


مگر کامنت ما را نخواندی؟
کسی که نیاز به سکس دارد
یا از طریق خود ارضایی رفع نیاز می کند
و
یا خود اندام
در عالم خواب
حالی به حالی اش می کند و نیازش رفع می شود.
اندام اآدمی خر نیست.
مثال:
کسی که مرض قند دارد و مجاز به خوردن شیرینی و چلوکباب و غیره نیست
در عالم خواب سیر دل میخورد




محتوای شناخت هر چیز مثلا هر بیت شعر
در خود ان چیز است.
ضمنا
حافظ شاعر خردستیزی بوده است.
ما ۲۴ سال است که آثار سعدی و حافظ و غیره را
در خوداموز خودانیدشی
بیت به بیت تحلیل می کنیم تا اجنه بخولنند و رشد فکری کنند




روان گاوان روانی اند.
میل به سکس
امری طبیعی و غریزی است و ربطی به مار و عقرب ندارد




می گرچه حرامست؛ ولی تا که خورد!
 وانگاه چه مقدار و کی و با که خورد؟
هرگاه که این چهار شرط آید جمع
گر می نخورد مردم دانا،که خورد؟

پارسا
شعر
چه بسا
به درد تبلیغ بدترین خرافات می خورد.
می زهر مهلک است و هیچ خردمندی لب به زهر مهلکی نمی زند.
سؤال این است که دلیل ستایش اغراق امیز از می در ادبیات فئودالی کشور چیست؟





اینم نظر ما کوردها در مورد سپاه پاسداران
سحر اسماعیلی

سحر و هر بی خبر
خیال میکند
که
نظرات
شخصی و قومی و قبیلتی و ملی و مذهبی و غیره اند.
نظر اصلا چیست؟
نظر چه علمی و چه خرکی و خرافی = انعکاس چیزی واقعی و عینی در آیینه ذهن و ضمیر بشر
مثال:
سیب میوه ای قابل خوردن است.
این یک نظر است
نظر کیست؟




هنر و قیام ٤٥سال جنایت ٤٥سال قتل ٤٥سال سرکوب ٤٥سال ظلم و... اما دیکتاورها سقوط خواهند کرد همه با هم علیه دیکتاتور فریاد بزنیم
سخر اسماعیلی

منظور از دیکتاتوری چیست؟
سحر چه الترناتیوی برای دیکتاتوری دارد؟
اصلا
الترناتیو دیکتاتوری چیست؟
کدام دولتی در جهان
مبتنی بر دیکتاتوری نیست؟




شاه و شیخ دو روی یک سکه!
علی رحیمی

چرا و چگونه به این نتیجه مطلقا غلط می رسید؟
معیارتان عینی و علمی تان چیست
که بر اساس آن
میان شاه و شیخ علامت تساوی می گذارید؟
ضمنا الترناتیو و بدیل تان برای نظام جامعتی شاه وشیخ چیست؟







امام سجاد ع: مردمانی که در زمان غیبت مهدی (عج) به سر میبرند و معتقد به امامت او و منتظر ظهور وی هستند، از مردمان همه ی زمان ها برترند. خدایا ما را از سربازان برتر امام مون قرار بد
مینا کاشی

امام زمان ۱۰۰۰ ساله اگر ظهور کند
چه خواهد کرد؟




انقلاب تعریف دارد.
خمینی و دار و دسته اش
عنگلاب کرده اند.
انقلاب ضد فئودالی را خود شاه کرده بود




رئیس جمهور درجمع مردم دماوند:
 من همیشه به همکارانم گفته ام که مدیرناکارآمد وغیرجهادی را برکنار کنند و ازجوانان استفاده کنند قاسم سلیمانی هم در برخی امور راه همواری نداشت ولی ما اصحاب«ما میتوانیم»هستیم
 
رئیسی
خودش
صدها شخصیت کارآمد نظامی و علی و فلسفی و فنی و سیاسی و اداری و ادبی
را
تیرباران کرده است
در غیاب انان و امثال بیشمارشان
خودش و سلیمان کاره ای شده اند
اجامر جنقوری دشمن علم و فن و فهم و فلسفه و تدبیر و خرد و اندیشه اند





«احساسات بیان‌نشده هیچ‌وقت از بین نمی‌روند. فقط به شکل زنده مدفون می‌شوند و یک روز به شیوه‌ای زشت‌تر سر بر می‌آورند.»
 زیگموند فروید.

مثالی بزنید تا معلوم شود که منظور از احساسات بیان نشده چیست.
مثال:
آرزوی سکس با کسی؟
اولا این آرزو به طرق مختلف عمدی و عملی (خود ارضایی) و رویایی (در عالم خواب) برآورده می شود.
زنده به گور نمیشود
در اعماق دل (حافظه) ذخیره می شود و به دلایل مخلف احیا میشود
منظور از احیای زشت چیست



بحث بر سر چیست؟
یاس تفاوت نجار با نجاری را و تضاد رسول اکرم با سیدعلی را نمیداند
سلط ننه ات طلب ها
مترقی تر و متمدن تر از سر تنت طلب ها هستند
ما گه نمی خوریم
استخوان می خوریم




فدائیان و مجاهدین اسلام و خلق
پس از انقلاب ضد فئودالی سفید
بر ضد سلطنت برخاستند.
روحانیت و بازار قبلا متحد شاه بودند.
اینها همه
ارتجاعی بودند.
شاه مترقی تر از اینها بود



پاکستان قدرتی اتمی است
جنقوری
رابطه حسنه با اقلیم کردستان عراق داشته
در رویارویی کردهای عراق با داعش جنقوری کلی تسلیحات به کردستان عراق داده
این موشک اندازی دال بر خصومت با کردستان نیست
البته کردها خاری در چشم جنقوری و عردوغانند




امیدوارم شبی تو زندگیتون بیاد از خوشی خوابتون نبره
حریف

عجب دعایی بعضی ها در حق بعضی ها به سوی خدا می فرستند.
بی خوابی
به هر دلیلی هم که باشد
بدبختی است.
بدبختی دیگر جست و جوی منجی در این و آن است.
همه در فکر رفع نیاز شخصی اند و گلها و گلپرها وسیله رفع نیازند و بس.
منجی خود را در ایینه بجوی تا رستگار شوی

 ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر