۱۴۰۰ دی ۱۷, جمعه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (گ) گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۱

·    گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی، موضعگیری فخرانگیز کلکتیوهای کار از عرصه های مختلف اقتصاد ملی بوده که بانی کار اکتیوی در راه تحکیم دوستی آلمان و اتحاد شوروی بوده اند.

 

۲

·    اعضای گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی با عضویت در این انجمن دوستی آلمان و اتحاد شوروی، روابط تنگاتنگ خود با خلق های اتحاد جماهیر شوروی را تبیین می داشته اند.

 

۳

·    گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی سهم مهمی در انجام به موقع وظایف صادراتی به اتحاد جماهیر شوروی و کیفیت عالی کالاها، بر طبق تکالیف قراردادی داشته اند.

 

 ۴

·    شعار کار روزمره گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی به شرح زیر بوده است:

·    «درس آموزی از اتحاد شوروی، یعنی پیروزی آموزی.»

 

۵

·    برای بررسی و کاربست متدها و تجارب کاری خلاق نوین اتحاد شوروی زمینه را برای موافقت های مربوط به همکاری علمی ـ فنی در سطح   حکومتی با اتحاد جماهیر شوروی هموار می ساختند.

 

۶

·    گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی با همکاری اکتیو در محافل با مطالعه «مطبوعات اتحاد شوروی» به توسعه روابط دوستانه با کلکتیوهای همانند در کارخانجات اتحاد شوروی مبادرت می ورزند.

 

۷

·    ضمنا تجارب پیشرفت طلبانه ای به نفع هر دو طرف مبادله می شدند.

 

۸

·    اعطای مدال گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی توسط  رؤسای مناطق و رئیس  گردان های دوستی آلمان با اتحاد شوروی به مناسبت های زیر صورت می گیرد:

 

الف

·    در ۸ ماه مه، روز رهایش

 

ب

·    در ۷ ماه اکتبر، روز جمهوریت

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر