۱۳۹۷ خرداد ۲۴, پنجشنبه

سفری ـ نظری ـ ابراز نظری ـ گذری (۶۹۲)


جمعبندی
از
مسعود بهبودی
 
هی حریف حواس پرت.

۱
ایران
اصلا
وجود خارجی
ندارد.

۲
عیران اعلی مال کرب و بعلا
وجود دارد که حتی خری
برایش تره خرد نمی کند
تا سرکشیدنی گردد.

۳
هنر عیرانی جماعت
چه در قدرت و چه بر ضد قدرت
ریختن بی شرمانه آبروی ایران یک زمان موجود است.
 
اگر در زندگی‌ ات
 کسی را داشته باشی که بتوانی هر چیزی را که دلت می‌ خواهد 
بی‌ نگرانی ، بی‌ واهمه و بی‌ استرس به او بگویی 
سعادتمندی.
حریف
 
ما که با خر پرنده
به کره مریخ
پریدیم.

قبل از اقامه نماز جماعت با سکنه مریخ
دیدیم که همه از همین قرار اند.



هماندیشی با مرده اندیشان و نیندیشندگان  
 
الف
این عکس فوتوشاب است.
حریف نیندیشنده

۱
فوتو شاپ نیست.

۲
چرا و به چه دلیل؟

۳
دلیلش
واکنش بادی گارد مشد حسن
است.

۴
بادی گارد
مواظب است
که
حریف دست بوس
خنجر از آستین بدر نکشد و حساب آلات تناسلی مشد حسن را نرسد

ب
دست زاهد ز چه بوسیم که این دست تهی
نه به چنگ و نه به تار و نه به پیمانه رسید
حریف مرده اندیش اول

۱
هی
خواجه خردسیتز شیراز

۲
زمانه زیر و شده است و باب میل تو گشته است.

۳
هر زاهدی
عیاش تمامعیاری است
حرمسرا دارد
به وسعت ایران ویران

۴
هر زاهد ظاهر پرست متظاهر
جاکشی پیشه کرده است

۵
نوباوگان مردم را بسان خربزه و گرمک و قارپوز قیمتگزاری می کنند و
عرعرکنان
به عیاشان بین المللی ارزانی می دارند.
جامعه بخشا جنده خانه گشته است.

۶
هم
جنده
با کره
و
هم
جنده
بی کره

پ
مبوس جز لب ساقی و جام می
حافظ
که دست ز هد فروشان خطا ست
بوسیدن
حریف مرده اندیش ثانی

۱
هی حافظ صد کفن پوسانده

۲
آخرالزمان است و زهد
مشتری ندارد.

۳
زهد فروشان سنتی سابقا موجود
کاپیتالیست های تمامعیار گشته اند

گاز می فروشند
نفت می فروشند
دار و ندار مردم بدبخت می فروشند.

۴
ضمنا لب بر لب ساقیان نر و ماده دارند
و
جام به جام شمر لعین می زنند و کیف خر می کنند.

ت
جب عادت كثيفي است
لعنت به كسانيكه ان را دامن مي زنند
حریف نیندیشنده ثانی

۱
هی حریف حواس پرت

۱
دست بوسی و خ. مالی و چاپلوسی
در این طویله تازگی ندارد.

۲
آیه به آیه قران
به تملقگویی از کریم و رسول اکرم تعلق دارد.

۳
هر خرگاه هر خانی و هر دربار هر سلطانی
از انبوه شاعران خ. مال مملو بوده است.

۴
۹۹ در صد اشعار قرون وسطای فئودالی این طویله
به
مدح از این و ان
اختصاص دارد.

۵
هر شعری
کماکان
مدیحه ای از چشم و ابرو و روی و موی و لب و لوچه و قد و قامت حریفی است.

۶
تو کجایی
تا شویم ما چاکرت؟
چارقت دوزیم
کنیم شانه
خرت؟
 
تنهای، تنها بر تنم سایه زده ام.
القاگر اکراه است.
حریف

۱
تنهای، تنها؟

۲
این ویرگول
مخرب شعر است
مخزب معنا ست.

۲
سایه زدن بر تن به معنی چشم واره قلمداد کردن اندام است

۳
چون معمولا به چشم سایه می زنند تا زیباتر نمودار شود.

۴
کجای این اکراه است؟

۵
البته اگر بتوان به ترفند فانتزی گفت که سایه زدن به تن به معنی رعایت حجاب است، در آن صورت شاید بتوان از اکراه (عمل تحمیلی، بر خلاف میل خود کاری را کردن) دم زد.

۶
تازه
حجاب می تواند زنان را از زحمت خیلی چیزها
مثلا همین سایه زدن بر چشم ها
خرید البسه گرانبها
سلمانی رفتن و آرایش کردن و غیره
آزاد سازد.

۷
زیر حجاب می توان ژنده ای حتی پوشید

۸
چون تیز بنگری
از حجاب می توان بمبی ساخت و بازار طبقه حاکمه را منفجر کرد تا به گدایی بیفتد و در سنت رضا شاه نور به گور کشف حجاب را فرمان دهد
 
تحلیل به عوض تصور و تصویر

۱
به عوض انتشار انبوهی از این قبیل مواد خام
بهتر است که تحلیلی از آنها عرضه شود.

۲
فقط در آن صورت هم خودمان رشد خواهیم کرد و هم خواننده مطالب مان خواهد اندیشید.

۳
و گرنه این روش کار
فرمی از عوامفریبی و عوام پروری خواهد بود

۴
سؤال ناقابل این است
که
شرکت این و آن در مراسم اول ماه مه و یا ۸ مارس
چرا و به چه دلیل
باید خطری برای حاکمیت طبقه حاکمه باشد؟
 
مبارزه با بیسوادی شازده های عقب مانده عیران

۱
عجب مفاهیم تق و لق بی در و پیکر شاهانه ای:

الف
گروه های محذوف.

ب
طبقه مرفه

پ
فرقه تبهکار

۲
کلمات اعلی مال کرب و بعلا

نسرین ستوده طرفدار چیست؟

فرقش با مشد حسن چیست؟

چرا طبقه حاکمه امپریالیستی به نسرین جایزه می دهد؟
 
از صدر اسلام تا غدر اسلام (خیانت بر اسلام)

۱
در صدر اسلام
رسول الله
بر دست پینه بسته دهقان بوسه می زد

۲
در غدر اسلام
دست خونالود آیة الله را
دهقان در دستان پینه بسته می گیرد و می بوسد

۳
آن کجا و این کجا؟
 
عجب جفنگی

۱
اشتیاق
خواه و ناخواه
آبستن احتیاج است.

۲
ضمنا
عشق
همیشه یکطرفه است.
 
شعار سکسی و مد روز «احترام به هر نظر هر ننه قمر»
به چه معنی است؟

۱
اگر تیز بنگریم
کسی در آخرالزمان
صاحب نظر نیست.

۲
کارگاه تنگ و تاریک مغز
تعطیل است.

۳
اندیشیدن
حکم کیمیا دارد

در نتیجه نظر
و
اندیشه
کیمیا و کمیاب است.

۴
نشخوار عندیشه های این و آن
رواج جهانگیر دارد.

۵
آدم ها
چنان مسخ گشته اند که چه بسا
عرعر حتی بلد نیستند.

۶
به همین دلیل
چه بسا
با شکلک ها (استی کر ها) مبادله عندیشه می کنند.

۷
اصطلاح جهان مجازی بی معنی است

۸
جهان مجازی کذایی
در واقع بنگاه معاملات نسیه و نقد جنسی است.
 
۹
چه بسا
بهانه خانه برای اتلاف وقت زیاده از حد علافان جهان است.
 
یعنی در واقع
حتی معملات نسیه و نقد جنسی در نظر نیست.

۱۰
شعار سکسی و مد روز «احترام به هر نظر هر ننه قمر» 
و
 یا
 «زنده باد تفاوت عندیشه و نظر»
به معنی انکار وحدانیت و عینیت حقیقت است.
 
و یا به معنی تعلیم فوت و فن انکار وحدانیت و عینیت حقیقت است.

۱۱
چون وقتی قرار بر این باشد
که هر نظری قابل احترام باشد،
عملا بدان معنی خواهد بود که ما با پولاریسم حقیقت
با تعدد و کثرت حقیقت
با
فردیت و منفردیت و شخصیت (فردی و منفرد و شخصی بودن) حقیقت
سر و کار داریم.

۱۲
امپریالیسم ژاپن و بعد به تقلید از آن هالی وود
فیلمی به نام حقیقت ساخته است
که اثبات همین پولاریسم حقیقت است.

۱۳
هر کس حقیقت مفید خود را دارد.
(پراگماتیسم)

۱۴
حقیقت
هر آن نظری است که برای ننه قمر مربوطه مفید و سودمند باشد.

۱۵
صدام ارزنالی (زرادخانه ای) از بمب های اتمی و میکروبیولوژیکی و غیره ساکن و سیار دارد.
به قول تونی بلر و مش بوش ابن بوش و اراذل و اوباش دیگر

۱۶
این حقیقت مفید برای بلر و بوش ابن بوش بوده است.

۱۷
زلزله نتیجه بد حجابی ضعیفه ها ست.

۱۸
این هم حقیقت مفید برای مجانین جماران است.

۱۹
ما به این حقیقت های مفید برای اجامر و مجانین و جباران جهان
فقط می توانیم پارس کنیم و یا پاچه کذاب بر دریم

۲۰
چه کسی می گوید که سگان
جزو درندگان جهان نبوده اند و نیستند؟
 
ايستگاه عشق
جايي که قرار گذاشته بوديم همديگر را ديديم
نه در زماني که قرار گذاشته بوديم
من بيست سال زودتر آمده ، منتظر ماندم
تو آمدي ، بيست سال ديرتر
من از انتظار تو پيرم
تو از منتظر گذاشتنم جوان

عزيز نسین
 
ای عیاش ننگت باد.
 
ادامه دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر