سرچشمه:
صفحه فیسبوک
رضائی
پیامبری با شالِ سفید
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام که
معجزه اش: انسانیت،
کتابش: مردم،
و سخنش پایداری است.
پیامبری که خدا از تماشای قد و بالای فهم او در پوست نمی گنجد.
می گویم:
آنجا که مردانِ نام آورِ عرصه ی هیاهو به خانه ها خزیده اند،
یا مردانی که به تکه نانی و منصبی و منفعتی خود را خمیرِ حضرتِ نادوست کرده اند،
ظهور پیامبری از میان بانوان،
چه نمکین و شوق انگیز و بی اعوجاج است.
بانویی با شال سفید بر سر و انسانیتی عمیق در دل
و بُردی نافذ در کلام و پاهایی برای پیمودن و خسته نشدن.
محمد نوریزاد
تحلیلی از گاف سنگزاد
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
صفحه فیسبوک
رضائی
پیامبری با شالِ سفید
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام که
معجزه اش: انسانیت،
کتابش: مردم،
و سخنش پایداری است.
پیامبری که خدا از تماشای قد و بالای فهم او در پوست نمی گنجد.
می گویم:
آنجا که مردانِ نام آورِ عرصه ی هیاهو به خانه ها خزیده اند،
یا مردانی که به تکه نانی و منصبی و منفعتی خود را خمیرِ حضرتِ نادوست کرده اند،
ظهور پیامبری از میان بانوان،
چه نمکین و شوق انگیز و بی اعوجاج است.
بانویی با شال سفید بر سر و انسانیتی عمیق در دل
و بُردی نافذ در کلام و پاهایی برای پیمودن و خسته نشدن.
محمد نوریزاد
تحلیلی از گاف سنگزاد
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
·
یکی از دلایل دیگر سر فرود آوردن نوریزاد و نون های دور
و بر او به پیشگاه پیامبر شال سپید، جنسیت پیامبر است:
1
·
جنسیت برای طبقه حاکمه امپریالیستی یکی از مدرن ترین حربه
ها و دستاویزهای عوامفریبی در سطوح ملی و بین المللی شده است.
·
طبقه حاکمه بدین طریق در همه سطوح اجتماعی، اقتصادی،
فرهنگی و سیاسی پست های مهمی را در اختیار زنان بمراتب مرتجع تر از مردان قرار می
دهد و با تیر واحدی چندین نشان می زند.
·
در جلوی چشمان از وحشت دریده بشریت، زنان اولترا مرتجعی
از قبیل تاچر و هولبرایت و کلینتون و مرکل و غیره زمام امور را به دست می گیرند و
ضد اجتماعی ترین و ضد توده ای ترین جنایات را در مقیاس ملی و بین المللی جامه عمل
می پوشانند.
2
·
ضمنا عوامفریبانه ترین شعار طبقه حاکمه وسیعا تبلیغ می
شود که اگر زنان بر بشریت حکومت کنند، دیگر مشکلی نخواهد بود.
·
بدین طریق و ترفند جای تضادهای طبقاتی را، یعنی جای
تضادهای زیربنائی (تضادهای مبتنی بر مناسبات تولیدی) را با تضادهای فرعی از قبیل
تضاد زن و مرد، تضاد هموسکسوئل و هتروسکسوئل، تضاد فارس و ترک، کرد و ترک، فارس و
بلوچ، عرب و عجم و غیره پر می کنند.
3
·
بدین طریق، دیالک تیک غریبی به کار می افتد:
الف
·
از سوئی تضادهای طبقاتی میان زنان ماستمالی می شوند و آشتی
زنان بطور کلی به دلیل و به بهانه تعلق جنسیتی وسیعا تبلیغ می شود.
·
به عنوان مثال سنگرهای مبارزاتی میان زنان بورژوا و
پرولتر برچیده می شوند و زنان آشتی ناپذیر ترین طبقات اجتماعی آتش بس می دهند و بطور
کشکی و الکی به سازش با هم می رسند.
ب
·
از سوی دیگر دره عمیق پرناشدنی میان زنان و مردان کارگر
و زحمتکش حفر می شود.
·
یعنی وحدت سرتاسری کارگران و زحمتکشان صرفنظر از جنسیت،
مذهب، ملیت و غیره به امری محال و یا بسیار دشوار بدل می شود.
ت
·
با این شعبده بازی ها، ماهیت طبقاتی زنان ماستمالی می شود،
به همان سان که ماهیت طبقاتی ملیت ها، باورمندان به مذاهب مختلف و غیره ماستمالی
شده است.
·
به همان سان، که ماهیت طبقاتی روشنفکران در تئوری های امپریالیستی
موسوم به تئوری جامعه صنعتی، تئوری جامعه شناسی دانش، تئوری همگرائی و غیره ماستمالی
شده است.
·
زنان بسان فارس ها، ترک ها، بلوچ ها، عرب ها، کردها و یا
بسان شیعه ها و سنی ها و مسیحیان و یهودیان و غیره طبقه زدائی می شوند و به چیزی ماورای
طبقاتی و یا شناور بر فراز تعلقات طبقاتی استحاله داده می شوند، بدون آنکه بتوانند
استحاله داده شوند.
پ
·
در این صورت و فقط در این صورت است که می توان تفاوت و
تضاد چه بسا لاینحل میان زن فئودال و یا بورژوا با زنان دهقان و پیشه ور و کارگر
را سرپوش نهاد.
·
فقط در این صورت وبا این ترفند است که می توان بر تفاوت
و تضاد روشنفکران فئودالی، بورژوائی، دهقانی، کارگری و پیشه وری سرپوش نهاد.
4
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
·
بی دلیل نیست که طبقه حاکمه جوایز معروف خود را به زنانی
از قبیل عبادی و ستوده و غیره ارزانی می دارد و برای پیشبرد اهداف خویش زنانی از
قبیل مریم و غیره را به پارلمان های خود دعوت می کند و برای شان الکی هلهله و هورا
می کشد و کف می زند.
5
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
·
نوریزاد و نون های دور و بر او نه به پیشگاه پیامبر شال
سپید، بلکه به پیشگاه پیامبری با جنسیت
دیگر سر فرود می آورند.
·
درست به همان سان که مسعود به پیشگاه مریم سر فرود می آورد.
·
این سر فرود آوردن خدا به پیشگاه پیامبر که به معنی
وارونه گشتن حقیقی دیالک تیک خدا و پیامبر نیست.
·
این فقط فرمی از عوامفریبی است:
·
سرفرود آوردن خدائی به پیشگاه پیامبری گوش به فرمان برای
گسترش و تعمیق نفوذ، اعتبار و اوتوریته خویش
است.
·
حرف اول و آخر را در هر صورت خدا می زند، ولی از زبان نازک
و زنانه رسول خود می زند.
·
بدین ترفند مانی پولیزاسیون پیامبر از سوی خدا تسهیل
می شود.
·
اگر به بقیه افاضات نوریزاد دقت شود، این مانی
پولیزاسیون پیشاپیش پیامبر سپید شال بوسیله خدا آشکار می گردد.
6
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
من در این نوشته به پیشگاه پیامبری سر فرود آورده ام
·
ضمنا نوریزاد در واقع نه به پیشگاه پیامبر شال سپید، بلکه
به پیشگاه طبقه حاکمه ملی و بین الملی، یعنی به پیشگاه خدای قدر قدرت تمام ارضی
سرفرود می آورد.
·
خدای تمام ارضی ئی که پیامبر سپید شال را پیشاپیش تأیید کرده،
مورد حمایت جانی، مالی (جایزه) و ایدئولوژیکی قرار داده است.
·
رابطه با دولت صهیونیستی در مقیاس جهانی تشابه شدیدی به
رابطه نوریزاد و نون های دور و برش با پیامبر سپید شال دارد.
·
هرکس قصد تن در دادن به سرسپردگی طبقه حاکمه امپریالیستی را
دارد، نخست با اسرائیل رابطه حسنه برقرار می کند.
·
فرق هم نمی کند که قذافی باشد و یا اردوغان
·
علیوف باشد و یا بارزانی
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر