جمعبندی
از
مسعود بهبودی
سیاوش کسرائی
(۱۳۰۵ ـ ۱۳۷۴)
(اصفهان ـ وین)
چه کسی کشت مرا؟
· همه با آینه گفتم، آری
· همه با آینه گفتم، که خموشانه مرا می پایید.
· گفتم:
· «ای آینه با من، تو بگو،
· چه کسی بال خیالم را چید؟
· چه کسی صندوق جادوئی اندیشه من غارت کرد؟
· چه کسی خرمن رؤیایی گل های مرا داد به باد؟»
· سر انگشت بر آیینه نهادم ـ پرسان:
· «چه کس، آخر، چه کسی کشت مرا،
· که نه دستی به مدد از سوی یاری برخاست،
· نه کسی را خبری شد، نه هیاهوئی در شهر افتاد؟»
· آینه
· ـ اشک بر دیده، به تاریکی آغاز غروب ـ
· بی صدا بر دلم انگشت نهاد!
پایان
ریاضیات
به آموزش تفکر منطقی کمک می کند.
۱
ریاضیات
اما
در عهد بوق
حلال همه مشکلات و مسائل تلقی می شد.
۲
ریاضیات
که جای فلسفه (خرد کل اندیش) را نمی تواند بگیرد.
۳
ریاضیات
که جای جامعه شناسی مارکسیستی ـ لینینستی را نمی تواند بگیرد.
۴
ریاضیات
مثل فیزیک
مثل شیمی
مثل بیولوژی
و غیره
حد و حدودی دارد.
۴
این جفنگیات حریف
تحفه نطنز که نیستند
۵
برتراند راسل
که
همراه با وایتهد
بزرگ ترین کتاب ریاضی قرن ۲۰ را تألیف کرده
و
بی شک بزرگترین ریاضیدان بوده
مادام العمر
گیج و سر در گم بوده است
۶
جفنگیات راسل را خلایق خر در فیس آباد منتشر می کنند
۷
این جفنگیات ضمنا به زمانی تعلق دارند که راسل طرفدار پوزیتیویسم بوده است که مکتبی پادرهوا و ایدئالیستی ـ ذهنی است
هنر عیرانی جماعت
گیر دادن به افراد و بی اعتنایی به افکار است
۱
خیانت
از مفاهیم نظامات برده داری و فئودالی است.
۲
خیانت و وفا و جفا و عهد و پیمان و زباله مفاهیم دیگر
اصلا اکتوئال نیست.
۳
این مفاهیم به درد آخوندهای با عمامه و بی عمامه می خورند.
۴
ریشه این مفهوم خیانت
کجا ست؟
۵
سخن از خیانت به کی و یا به چی است؟
۶
مفهوم خیانت از تجرید چه چیزهایی تشکیل شده است.
۷
کسی
در جامعه و جهان
مهره کسی نیست.
۸
هر کس منافعی دارد و در سنگری است.
۹
گیر دادن به افراد کسب و کار کسانی است که توان تفکر ندارند .
۱۰
کسب و کار عیرانی جماعت شده برچسب زدن به افراد:
فلانی عضو سیا ست
بهمانی عضو ام آی سیکس است
و
الی آخر
۱۱
دلیل لجنمال کردن افراد
فقدان مغز اندیشنده در کدوی کله است.
۱۲
افراد
تعیین کننده نیستند.
افکار تعیین کننده اند.
۱۳
چرا و به چه دلیل؟
عنگلاب ۵۷ و نه انقلاب ۵۷
۱
انقلاب معنی دیگری دارد.
۲
این ضد انقلاب سفید بوده است.
۳
رستاوراسیون بوده است.
۴
پیروزی مجدد ارتجاع فئودالی بوده است.
۵
البته بعدا مجبور به انجام وظایف انفلاب سفید شده اند.
۶
همیشه قضیه از همین قرار است:
شاه هم
با انقلاب سفید
مجبور به انجام بخش ضد فئودالی برنامه حزب توده شده بود.
۷
اکنون روحانیت کثافت
بورژوا شده است.
۸
هر اخوندی سرمایه داری است و توله هر اخوندی عیاشی در فرنگستان است
این جفنگ مارتین لوتر خر را دهها نفر تکثیر و منتشر کرده اند.
۱
مارتین لوترکینگ واقعا بیسواد است.
۲
برده که نمی تواند ازخودش سلب آزادی و اختیار کند
و
برده شود
تا سلب آدمیت شود.
۲
جامعه برده داری و تقسیم بشریت به برده و برده دار
و شروع تشکیل جامعه طبقاتی
در نتیجه تجزیه و تلاشی جامعه اشتراکی اغازین صورت گرفته است.
۳
غزوات حضرت محمد
جنگ برای تبدیل بشریت منطقه به برده بوده اند.
۴
مقاومت توده
به ضرب شمشیر در هم شکسته شده است.
۵
حیدر کرار
در شب واحدی
۱۰۰۰ فرد سربلند سرکش را گردن زده است.
۶
هزاران جوان کشورهای مغلوب
به صورت کنیزو بنده و غلام در اورده شده و در بازار های برده فروشی به فروش رفته اند
فکر می کنید
معلم کیست و چه جایگاه و فونکسیونی در جامعه دارد؟
معلمان کارگران فکری هستند که در ایران در شرایط بسیار سختی قرار دارند
و متاسفانه همانگونه که برای متحد نشدن کارگران یدی در برابر فشارها با آنها قراردادهای ساعتی، ماهانه و ... می بندند.
با معلمان هم همانگونه برخورد می شود تا جلوی متشکل شدن آنها را
بگیرند.
حریف
ممنون
الف
معلمان
کارگران فکری هستند .
۱
این خرافه ای است که اجامر طبقه حاکمه در طویله جماران و جهان
به خورد خلایق خر می دهند.
۲
معلمان
جزو پرولتاریا نیستند.
۳
اجامر طبقه حاکمه در طویله جماران و جهان
اما
روز کارگر را عمدا روز معلم می نامد
تا این تصور باطل را
در جامعه
جا بیندازد و
ثمرات ایده ئولوژیکی آن را بچیند.
۴
معلمین
جزو قشر روشنفکر هستند.
۵
معلمین
لایه ای از قشر روشنفکر اند
که
ایده ئولوژی طبقه حاکمه
را
خواه و ناخواه
با تنبیه و تشوریق
با ترکه و تازیانه
مستبدانه و یا لیبرال مآبانه
به خورد نسل فردا می دهند.
۶
هر کلاس درسی
در هر مدرسه و دانشگاهی
پیشفرم زندان و شکنجه گاهی است.
۷
فرزندان توده
به سلیقه طبقه حاکمه و تحت کنترل اکید طبقه حاکمه
«تربیت» فکری و نظری و بدنی می شوند.
۸
انضباط
که
یکی از رشته های درسی در هر مدرسه است
انضباط طبقاتی است:
انضباط مطلوب طبقه حاکمه است.
۹
در مدراس جوامع طبقاتی
خر پرروی
نوکر پروری
اطاعت و تسلیم و کرنش طبقاتی
تعلیم داده می شود.
۹
محتوای کتب درسی
باید تحلیل دیالک تیکی شوند
تا
از توطئه دیرمان و دیرنده طبقه حاکمه
پرده بر افتد.
۱۰
پرولتر قلمداد کردن معلم اینجا و نویسنده و شاعر واعظ و عارف و مربی و شیاد آنجا
معنایی جز ریختن ابها برآسیاب طبقه حاکمه ندارد.
۱۱
شرایط زندگی معلمین و یا دیگر لایه های روشنفکریت و لومپن پرولتریت
تغییری در ماهیت طبقاتی انان نمی دهد.
۱۲
روی این مفاهیم باید کار فکری عرقریز صورت گیرد.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر