۱۳۹۳ خرداد ۱, پنجشنبه

جفنگیات اجنه در « جهان» جیم و جاک (6)


عایشه ۱۵ ساله قهرمان جهاد نکاح شد
جریده النهار چاپ لبنان نوشت:
عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد.
این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان،
 گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است!
عایشه می گوید:
من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم
و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.
عایشه می گوید:
من دختری باکره بودم
 اما به محض ورود به جهاد نکاح
توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم
و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم
و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند
از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند،
هم اکنون هم حامله هستم
و من می دانم که این فرزند در آینده
یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد!

گاف سنگزاد 
  

آری.
بچه اش یا مجاهدی از طراز بوش و بن لادن خواهد بود
و یا از طراز بی بی بن لادن

 
 از این جهادها فاشیست ها و نازی ها هم می کردند.
آنها هم می خواستند که به تکثیر نژاد برتر نایل آیند
و آدم واره های مو بور بی قلب و بی احساس انسانی
در هیئت ددی درنده از جنس بوش و یا بن لادن  بسازند.
سقوط به قهقرای توحش و بربریت همین است:
رسد آدمی به جائی که بجز جفا نبیند.

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر