میم حجری
۱۵۲۱
سنگ سخنگو
جامعه از وجود آخوندها در حال درد کشیدن است !
سگ سخن جو
از پدرتان بپرسید تا بدانید
که
در زمان شاه
هم
وضع همین بود.
پس
اشکال کار کجا ست؟
اگر اخوندها نابود شوند
مسئله حل می شود؟
۱۵۲۲
سنگ سخنگو
خیلی عجیبه
کلمه ی " دماغ " و " بینی " کاملا هم معنی ان ولی انگار دماغ بزرگتر از بینیه
سگ سخن جو
هیچ کلمه ای با کلمه دیگر هم معنی نیست.
عیب فرهنگ های لغات همین جا ست.
کلمات
بسان آدمیان
منحصر به فردند.
۱۵۲۳
سنگ سخنگو
وطن! لبخندهای مردمِ شیرین زبانت کو؟
(حسین جنتی)
وطن! لبخندهای مردمِ شیرین زبانت کو؟
وطن جان! این غبار از چیست؟ آذربایجانت کو؟! .
.
الا تبریز! ای در چشمِ تهران ریز!! غمگینم،
.. - مگر غم را کند مشروطه - هان! ستار خانت کو؟! .
.
گریبان پاره کن! هان ای برادر، وقت فریاد است،
سکوتت چیست یعنی؟ غیرتت چون شد؟ دهانت کو؟!!
برون انداز مارا زین وطن، ما سخت تنهاییم،
نبینم سر به زانو مانده ای آرش! کمانت کو؟
دوای درد ما اشک است...آری اشک....آری اشک....
شراب آورده ام، بنشین برادر! استکانت کو؟! .
به هر فصلی غمی، هر صفحه ای انبوهِ اندوهی،
وطن جان! خسته ام، پایانِ خوبِ داستانت کو؟
حسین جنتی
به هر فصلی غمی، هر صفحهای انبوهِ اندوهی
وطن جان! خستهام، پایانِ خوبِ داستانت کو؟
سگ سخن جو
اگر
دوای درد ما اشک است
آری اشک
آری اشک
اولا
چرا باید خسته باشی؟
اشک ریختن
کسی را خسته نمی کند
بلکه
رفع خستگی می کند.
ثانیا
چرا باید اشکریز
برای داستان وطن
پایان خوب
انتظار داشته باشد؟
۱۵۲۴
سنگ سخنگو
میگه گول ظاهر آدما رو نخورید
ما در اصل گول باطن کثیفشون رو میخوریم!
ظاهرشون که خوبه
سگ سخن جو
نه.
راست میگن.
گول ظاهرشان را می خوری و ضربه ذات شان را
فقط ظاهر اشیاء مشهود است
باطن شان مستور است.
باطن و یا ذات
همان آب حیات است که در ظلمات است.
اسکندر هم جست
ولی پیدا نکرد
و تب کرد و مرد
۱۵۲۵
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
اولا
همه چنین نیستند.
ثانیا
این بدان معنی است
که
شما
برای جلب توجه او
به او توجه می کنید.
این ترفند است و قانونمند نیست.
قانونمند
دیالک تیک داد و ستد است.
من پر از "نمیدونم" ام.
این فقط یک طرف قضیه است.
دلیلش
لایتناهیت واقعیت عینی است.
لایتناهی را در بی نهایت می توان شناخت.
طرف دیگر قضیه
پر بودن تو از می دانم است.
زنان دارای خرد غول آسایی اند.
دلیلش چیست؟
۱۵۲۶
سنگ سخنگو
یه سوالی دارم ازتون ممنون میشم جواب بدید :
پسری که تو خیابون دست رو دختر بلند میکنه چیه
سگ سخن جو
در جوامع طبقاتی
مبارزه طبقاتی
گاه علنی، عریان، خشن و خونین و گه بی سر و صدا و در خفا
در جریان است.
مبارزه بین زن و نر
یکی از فرم های مبارزه طبقاتی است.
زن
حداقلش
پرولتر مضاعف است:
دو ارباب (بورژوا) دارد:
اربابی در خانه به نام همسر و ....
اربابی در محل کار به نام کارفرما
۱۵۲۷
سنگ سخنگو
تو مدرسه چی صداتون میکردن؟
سگ سخن جو
خوب
دانستن این چیزهای ناچیز
به چه درد ارامنه می خورد
در روزگاری که لقمه ای نان از کام اژدهایی آتش افشان بدر کشیده می شود؟
در جهانی
که
۷۱ میلیون ارمنی و مسلمان
آواره اند و بی پناه و بیکس و بی یار و یاورند.
۱۵۲۸
سنگ سخنگو
وقتی آدما موقع چت کردن زیاد از اموجیهای مختلف استفاده میکنن، واقعا اذیت میشم.
سگ سخن جو
پس باید برخیزی
و
اکابری افتتاح کنی
تا خلایق
فوت و فن خواندن و نوشتن بیاموزند و آدم شوند.
برای اینکه
مشخصه مهم آدمیان
تکلم است
که
مادیت یابی تفکر است
۱۵۲۹
سنگ سخنگو
الان دورت شلوغه ولی ک*یرت ک کردن ، تنها ک شدی
خیلی باهات حرف دارم.
[ این جمله رو باید تُف کنی تو صورت چند نفر :) ]
سگ سخن جو
این سخن وانیل
اگرچه موجز و مختصر است
ولی
حاوی دریایی از اطلاعات سوسیولوژیکی (جماران شناسی) است.
جام جهان نما
که می گفتند
باید از همین قبیله بوده باشد
۱۵۳۰
سنگ سخنگو
تا ایرانو پس نگیریم
آروم نمیگیگیریم
سگ سخن جو
هی نینا
ایرانی وجود ندارد تا پسش بگیری.
ایران شده عیران.
ما سگ ها
به عیران
لب حتی نمی زنیم.
پس گرفتنش پیشکش بعضی ها
۱۵۳۱
سنگ سخنگو
من همیشه اون چیزی بودم که بقیه نتونستن برای من باشن
سگ سخن جو
هی پریسا
مبادا که تو چیز باشی.
چیز چیست و ناچیز چیست و پریسا کیست؟
از آغاز باید که دانی درست
سر مایهٔ گوهران از نخست
که یزدان ز ناچیز
چیز
آفرید
بدان تا توانایی آرد پدید
۱۵۳۲
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
استعداد که مادرزادی نیست.
لامصب.
خیال کردی همه سید علی اند که به محض تولد
«یا علی» بگوید و قابله را غافلگیر کند؟
قابله سیدعلی کجا ست تا به تو اثبات کند
که
استعداد قابلگی و چاپلوسی
اکتسابی است و نه لدنی، جبلی و مادرزادی.
۱۵۳۳
سنگ سخنگو
دوست دختر دوستم ازم خواست پا درمیونی کنم نذارم رابطشون بهم بخوره
زدم به دوستم میگم چرا میخوای بهم بزنی؟دختر خوبیه نگهش دار؛
گفت دیگه نمیکشم! میگه حداقل هفتهای ۴بار قرار حضوری بذاریم که ۳بارش برنامه باشه و بقیه وقتا هم ویدیو کال کنیم
بهش گفتم بهترین کارو کردی
سگ سخن جو
وقتی خانه خرد خلایق خراب باشد،
غریزه
(خور و خواب و سکس و شهوت)
تنها
ره رهایی
است.
(پان اسلامیسم، خمینیسم، طالبانیسم، داعشیسم)
بسان فاشیسم
مکتب خر پروری و خردستیزی
است.
۱۵۳۴
سنگ سخنگو
میشه حبوباتی رو که فعلا نمیخوام استفاده کنم، بذارم تو فریزر؟
مشکلی پیش نمیاد؟
سگ سخن جو
خامند و یا پخته؟
فوت و فن انبار کردن حبوبات خام
از قراری دیگر است.
گندم را مثلا در سیلو نگهداری می کنند که خشک می کنند، هواکشی می کنند تا فاسد نشود.
در گوگل می توانی به کنسروسازی مواد غذایی مراجعه کنی.
۱۵۳۵
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
جنگ همه بر ضد همه شعله ور است
برگشت به بربریت در بین است.
تا مرگ شیخ خاین ذلت ادامه دارد.
۱۵۳۶
سنگ سخنگو
گاهی
یه آدمایی میان تو زندگیت که نقش کانالیزور رو دارن. کاری که بارها و خیلی
وقت قبل میخواستی انجام بدی اما به هر دلیل دست دست میکردی رو یه چشم به
هم زدن تمومش میکنی.
کاش همه ما آدمای تاثیرگذار و کاتالیزور اطرافیانمون باشیم.
سگ سخن جو
مثلا چه کاری؟
کاتالیزور به چه معنی است؟
فرض کنیم دختری می خواهد سکس بورزد.
دوست دخترش
اسباب جفتگیری او را با برادرش فراهم می آورد.
یعنی نقش کاتالیزور و یا دلال بازی می کند.
این جور دلال ها همیشه بوده است.
۱۵۳۷
سنگ سخنگو
زیبایی
از لحظه ای شروع می شود
که تصمیم می گیرید
خودتان باشید.
سگ سخن جو
خود بودن به چه معنی است؟
تئآتر بازی نکردن؟
تظاهر نکردن؟
رو راست، راستگو و بی ریا بودن؟
خودیت که هویت نیست؟
خودیت در روندی تشکیل می شود و مرتب توسعه می یابد
تازه اگر تخریب نشود.
اگر خودت باشی و حرف دلت را به همسرت بگویی
باید طلاق نامه و یا حتی وصیت نامه ات را امضا کنی.
۱۵۳۸
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
سکنه جماران
چه زن و چه نر
آخوند واره «می اندیشند»
کسی اهل کسی نیست.
موتور حرکت هر کس نیازهای مختلف او ست.
همه
در آن واحد
فروشنده و مشتری اند.
مشتری زمانی یافت می شود که فروشنده ای و یا فروشندگانی باب الحوایجش باشد و باشند.
۱۵۳۹
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
دل چیست؟
دل که خر نیست تا حریفی بیاید و افسارش را بگیرد و ببرد.
دل
مستقل از تو ست.
دل
خودمختار مطلق است.
خودش می برد و خودش می دوزد.
بی اعتنا به تو.
به قول خواجه
دل می رود ز دست صاحبدل کذایی.
برای کنترل بخور و نمیر دل
به
عقل اندیشنده نیاز است که کیمیا و کمیاب است.
۱۵۴۰
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
طبقه بندی بشریت به زن و نر و دختر و پسر و مسلمان و ارمنی، متدین و بی دین، ایرانی و فرنگی، سفید پوست و سیاهپوست
نشانه نادانی است.
اگر اسباب عوامفریبی نباشد.
زن = نر
هم به لحاظ مثبت و هم به لحاظ منفی
اگر کسی شک داشت
برود به ابوقریب
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر