ژوزف کیرشنر
(۱۹۳۱ ـ ۲۰۱۶)
روزنامه نگار اطریشی
نویسنده
مجری تلویزیون
سردبیر کنسرن المانی ـ مطبوعاتی در اطریش
مؤلف آثار متعدد.
مانی پولیزه کنید
ولی درست و حسابی.
(۸ قانون مانی پولاسیون افراد)
درنگی
از
میم حجری
الف
جنس دیگر
به
مثابه اولین گروه از گروه های ششگانه مخالف (حریف، رقیب)
۱
جنس دیگر
اولین حریفی است
که
شما باید بر آن غالب آیید و یا او بر شما غالب خواهد آمد.
برای اینکه او در صدد مانی پولاسیون شما برای پیشبرد منافع خویش است.
اولین حریف و رقیب و دشمن هر کس در جامعه
از دید ایده ئولوگ امپریالیسم،
همسر او ست.
خانواده
به
مثابه اساسی ترین سلول جامعه
میدان مانی پولاسیون متقابل مادر و پدر و یا زن و شوهر
است.
فریبایی مؤثر این خرافه
وجود رابطه دیالک تیکی بین زن و شوهر
است.
همه روابط هستی
دیالک تیکی اند.
یعنی مبتنی بر همبایی و همستیزی اند.
کیرشنر
دیالک تیک عینی زن و شوهر، دختر و پسر
را
تخریب می کند،
جنبه وحدت آن دو قطب دیالک تیک
(عشق و علاقه و همبستگی مادر و پدر، زن و شوهر، دختر و پسر)
را
حذف و نفی و انکار می کند
و
جنبه تضاد آن دو قطب دیالک تیک
را
مطلق می کند
و
ضمنا
عینیت دیالک تیکی آن
را
با
ذهنیت دوئالیستی
(مانی پولاسیون متقابل)
جایگزین می سازد.
بدین طریق
کسب و کار و فکر و ذکر و هم و غم زنان و مردان و مادران و پدران،
مانی پولاسیون همدیگر
می گردد.
یعنی
حقیقتگرایی
(صداقت علمی و انقلابی)
از
اقطاب اساسی ترین سلول جامعه
رخت برمی بندد.
۲
جنس دیگر
حریفی است
که
شما می خواهید او را تحت تأثیر مثبت قرار دهید، تسخیر کنید و شاید هم با او ازدواج کنید.
احتمالا می خواهید هر چه زودتر با او همبستر شوید.
هدف الاهداف زن و مرد، دختر و پسر،
سکس و یا ازدواج
است.
از علاقه و عاطفه و عشق کمترین اثری نیست.
اعضای جامعه
بدتر از جانورانند.
فاقد عقل اندیشنده اند.
افسارشان به دست هورمون های جنسی و غریز نفسانی
است.
هدف همه تأثیر، تسخیر، ازدواج و یا جفتگیری است.
رابطه دوستی و زناشویی
به
مانی پولاسیون متقابل مادام العمر جنسیت ها
تقلیل می یابد.
۳
خیلی ها ادعا می کنند که چنین کاری از دست شما برنمی آید.
اکنون
زن و مرد
تحت مانی پولاسیون زنان و مردان آشنا قرار می گیرند
و
تحقیر می شوند.
۴
اما این دعاوی که همه جا اشاعه می دهند، چیزی جز تلاش برای اثبات برتری کذایی خود نیستند
و یا تلاش برای حراست از آن است که دل شما نشکند.
دوستان و آشنایان زن و مرد
یا
سودای اثبات برتری خود را در سر دارند
و
یا
سودای ممانعت از شکستن دل زن و مرد
را.
جامعه که نیست.
بدتر از جنگل و جهنم است:
دو نفر می خواهند جفتگیری کنند و یا ازدواج کنند
و
دوستان و آشنایان شان
تحقیرشان می کنند
تا
برتری کذایی خود
را
اثبات کنند
و
یا
مانع شکستن دل شان شوند.
منظور کیرشنر از اثبات برتری کذایی و جلوگیری از شکستن دل
در جمله بعدی آشکار می گردد:
۵
کسی که ادعا می کند:
«این زن و یا مرد برای من کمترین جاذبه ای ندارد»،
بعدها می تواند به سادگی بگوید:
«که جدی نگفته بودم.»
منظور کیرشنر این است که هدف دوستان و آشنایان
جفتگیری و یا ازدواج با زن و یا مرد مورد نظر است
و گرنه ادعای اینکه من به این زن و یا مرد علاقه ای ندارم، لزومی ندارد
و
گفتن اینکه «جدی نگفته بودم»
دال بر این است که با او یا جفتگیری کرده اند و یا ازدواج.
جامعه
در
قاموس ایده ئولوگ امپریالیسم
میدان مانی پولاسیون همه توسط همه است.
اگر تیز بنگریم
همبودهای حیوانی متمدن تر از جوامع انسانی اند.
سگ و گرگ و ببر و پلنگ و شیر و میمون آلفا
برای جفتگیری با حیوانات نر و یا ماده
فقط کافی است
که
سرکردگی خود
را
اثبات کند.
آدمیان اما برای همین کار
باید هر نفسکشی را مانی پولیزه کنند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر