از
مسعود بهبودی
اندکی اندر باب سرسپردگی به ستمگران
۱
سرسپردگی به هر بهانه به ستمگران
منجر به بندتنبانیسم (جندگی، جاکشی و عیاشی) می شود.
۲
باید به حال کسانی نشست و زار زد که دوستانی از این قبیل دارند.
۳
ما سگ ستمدیدگانیم و به هر لاشخوری پارس می کنیم.
۴
زنده باد حقیقت عینی .
۵
زنده باد یاسر عرفات و خلق فلسطین
۶
ننگ بر دشمنان حقیقت عینی از هر نوع.
۷
صد هزار پارس به زبان پارسی
بر مؤدبان فکلدار کت و شلوارپوش با نزاکت تر و تمیر طرفداربی شرم ستمگران از هر نوع
از منظور تا من ـ زور
از اندیشیدن تا عندیشیدن
از عرعر و عندیشه تا اندیشه
۱
وقتی کسی قادر به اندیشیدن نیست،
می توان گفت که او می عندیشد.
۲
چون تفاوت میان اندیشیدن و عندیشیدن
از زمین تا آسمان است.
۳
ما که تا همین دیروز خر بودیم
می عرعریدیم
و خیال می کردیم که می اندیشیم.
۴
اما
امروز که دیگر خر نیستیم و از خریت مرده ایم و سگ گشته ایم،
می دانیم که عرعر و عندیشه با اندیشه تفاوت دارد.
به همان سان که انقلاب با عنقلاب و عنگلاب تفاوت و تضاد دارد.
۵
کسی که می عندیشد و یا می عرعرد
باد معده تحویل مستمع می دهد
من ـ زور تحویل مستمع می دهد و نه منظور.
۶
منظور به چه معنی است؟
۷
منظور محتوای نظر است.
۸
پیش شرط منظورمندی ، نظرمندی (صاحب نظر بودن) است.
۹
می توان گفت:
میان نظر و منظور
رابطه دیالک تیکی فرم و محتوا برقرار است.
۱۰
پیش شرط نظر مندی
داشتن پیشایپش توان تفکر است
۱۱
پیش شرط داشتن توان تفکر
آشنایی اصیل با تعاریف مفاهیم و تمرین و فراگیری فوت و فن کاربست مفاهیم است.
مفاهیم آجرهای اساسی عمارت افکارند.
بدون مفاهیم نمی توان اندیشید.
به همین دلیل
فکر و ذکر و همو غم ما ترجمه تعاریف مفاهیم است.
۱۲
از این رو
خیلی ها منظور روشن ندارند
ولی زور خود را می زنند و من - زوری را عرضه می دارند.
اندکی اندر باب مفاهیم
۱
مفاهیم چیستند؟
۲
چگونه تشکیل می شوند؟
۳
چه فونکسیونی دارند؟
۴
تفکر مفهومی
چه تعریفی و چه مشخصاتی دارد؟
۵
چرا مش مشعل
کثیفتر از تارزان و بارزان و مسعود و مریم و طیب و مسیب و غیره باید باشد؟
۶
چون به لحاظ استه تیکی باب میل حریفی نیست؟
مگر اوجالان و عردوغان و بارزان و حاجی مصطفی مظاهر زیبایی اند؟
۷
آیا کثیف نمایی مش مشعل به دلیل حمایت سید علی و عردوغان و این وآن است؟
۸
مگر مستقل آبرومندی در طویله جهان می شناسد؟
۹
در طویله امریکا برای هر قومی از ترک و لر و کرد و بلوچ و ...
و در هر کشور ناتویی
برای هر کشوری
آلترناتیو هایی در آب نمک خوابانده شده اند
و
مرتب تغذیه مدیوم (اغذیه مادی و معنوی) خورانده می شوند تا به وقت نیاز به کار آیند.
۱۰
در عراق و عفرین و عربیل و غربال و غربیل
همه مدعیان با تسلیحات دولت امپریالیستی چه بسا واحدی خون همدیگر را می ریزند.
۱۱
هم اکراد با تسلیحات آلمانی می جنگند و هم اتراک و هم اعراب عنقلابی و عنگلابی
۱۲
چرا باید مددرسانی به هر دلیل
به احزاب فلسطین
نشانه کثیف بودن کسی باشد
ولی مدد رسانی به اشرار متنوع دیگر از ترک و کرد و عرب و عجم
نشانه عفت و نظافت و لطافت کس دیگر باشد؟
۱۳
ماهیت طبقاتی جنبش رهایی بخش فلسطین چیست
تا بتوان به ماهیت حامیان احزاب فلسطین پی برد؟
۱۴
همانندی ها (هویت ها) و تفاوت های خلق فلسطین با خلق کرد از سویی و یهودیان با هر دو چیستند؟
عزرائیل و عنقلابیون عیرانی
۱
مش
اخوی
احترامواژه است.
۲
ما که سگ دهقانانیم
به هر رهگذر
به عوض حجة الاسلام
مش
خطاب میکیم.
۳
ثانیا نیروی مترقی عزرائیل
کدام حزب و سازمان سیاسی است؟
۴
حزب و سازمان
پیشکش مش رضا و امثالل عنقلابی ـ عیرانی اش.
۵
کدام شخصیت عزرائیلی
مترقی است؟
۶
شخصیت های مترقی عزرائیل
کسانی اند که ترقه در می کنند
مثلا به خلایق جهان می گویند که عزرائیل هر بمبی که به خاطر پریشان بشر خطور می کند، دارد.
حتی بمب سرین جاپنی و بمب میکروبیولوژیگی کوپونی
۵
ثالثا
حزبی مترقی تر از حزب توده و احزاب کمونیست
هنوز در طویله زمین به چشم کسی نخورده است.
۶
غیاب غم انگیز حزب توده در عیران و احزاب کمونیست در جهان را
در همین سه چهار دهه
هر خر خفته و خواب آلودی
در خاوران های خاور و باختر تجربه کرده و آدم شده است.
۷
به بالا رود
کار افتادگان
لنینی کند چون در ایران ظهور
۸
رابعا
جنبش فلسطین از همان اغاز
چه ماهیت طبقاتی داشته است که مش رضا حمله بر بورژوازی فلسطینی را شیپور می زنند؟
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر