درنگی
از
ربابه نون
دکتر رویا
مشاورخانواده وازدواج ، مشاور مدرسه ، دبیر ، محقق مسائل زنان ومردان ،
یه زنِ منطقی و واقع گرا که عاشق مطالعه فلسفه اگزیستانسیالیسمه
۲
حسادت
دکتر رویا
حسادت و حیا
را
به زنانه و نرانه طبقه بندی می کند:
در حسادت، قرعه فال به نام نران می افتد.
نران انتزاعی همه از دم بدون استثناء، حسود مادر زاد محسوب می شوند
و
در حیا، قرعه فال به نام زنان می افتد.
زنان موقع عملیات سکس با حیا می شوند
و
حسادت نرانه و حیای زنانه
در قاموس دکاتر جنقوری، گوهر زیبایی سکس محسوب می شوند.
با توجه به بخش اول این تحلیل،
با توجه به اینکه سکس در دیالک تیک عشق و سکس، ساز دوم را می زند، چون راه تخلیله فشار روحی و روانی محسوب می شود،
می توان گفت که دکتر رویا عشق را با حسادت و حیا جایگزین می سازد.
به همین دلیل زیبایی سکس
نه
بسته به محتوای عشق متقابل و یا یکطرفه طرفین،
بلکه بسته به حسادت نرانه و حیای زنانه
ارزیابی می شود.
اگر نران مثل نران کشورهای دیگر، بی خیال چشم چرانی نران دیگر باشند
و
زنان موقع اجرای عملیات جنسی، ادای با حیایی قلابی و کذایی در نیاورند،
سکس زیبایی خاص مورد نظر دکاتر را از دست می دهد.
دکتر رویا
به عوض تحلیل عینی و علمی مسائل
«تحلیل» سوبژکتیویستی و بیهیویوریستی (تحلیل مبتنی بر ذهنگرایی و رفتارگرایی) می کند و از زشتی و زیبایی سکس دم می زند.
حسادت
اولا
طبقاتی و اخلاقی و سنتی و ملیتی و مرز و بومی است.
سکنه فرنگ چه بسا نه اهل حسادتند و نه اهل حیای کذایی.
حسادت
ثانیا
بیشتر در زنان است و نه در نران.
ثالثا
حسادت چه ربطی به سکس دارد.
زنان و نران
حتی
در ایامی که دیگر از سکس خبری و اثری نیست،
حسادت دارند.
یعنی همدیگر را «مال» منحصر به فرد خود می دانند و حاضر به تقسیم و به اشتراک گذاشتن همدیگر نیستند.
حس مالکیت
امری طبیعی و غریزی است.
حتما نباید به معنی چیزوارگی همسر باشد.
مالکیت خصوصی بر وسایل تولید
ربطی به حس طبیعی و غریزی و منطقی مالکیت ندارد.
مالکیت خصوصی هم باید جامعتی شود
یعنی
فرم مالکیت باید عوض شود.
یعنی
در جامعه سوسیالیستی و کمونیستی مالکیت به جای خود می ماند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر