۱۴۰۱ خرداد ۱۳, جمعه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (الف) اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک (۲) (بخش آخر)

 Der kommunistisch orientierte "Zentralverein für Kultur und Leibesübungen" Branids und der ASV Lichtenberg im Spätsommer 1928. Beide Arbeitersportvereine waren aus dem sozialdemokratischen Arbeiterturn- und Sportbund ausgeschlossen.

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۶

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک به تربیت اعضای خود با روحیه مبتنی بر دوستی خلق ها از سویی و دوستی ورزشکاران، به ویژه دوستی با ورزشکاران اتحاد شوروی و دیگر کشورهای سوسیالیستی از سوی دیگر می پردازد.

 

۷

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک میراث فکری پیشرفت طلبانه و بشردوستانه جنبش نرمشی و ورزشی آلمان و قبل از همه جنبش ورزشی کارگری آلمان را تحقق (واقعیت) می بخشد.

 

۸

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک مسئولیت توسعه تمرینی و تربیتی و مسابقاتی خاص ورزش و کار آماجگرایانه روی نسل نو و کمال ورزشی آنان در نمایندگی جمهوری آلمان دموکراتیک در مسابقات بین المللی را به عهده دارد.

 

۹

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک بر مبنای قوانین اساسی دموکراتیک تشکیل یافته است.

 

۱۰

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک به انجمن های نرمشی و ورزشی روستایی، محلی، شهری و کشوری تقسیم بندی می شود.

 

۱۱

·    عالی ترین ارگان اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک را مجلس نرمشی و ورزشی جمهوری آلمان دموکراتیک تشکیل می دهد که هر چهار سال یکبار تشکیل جلسه می دهد.

 

۱۲

·    نمایندگان در این اجلاس عالی ترین ارگان نرمشی و ورزشی به گزارشات رئیس مربوطه گوش می دهند، راجع به قراردادها و پیشنهادهای مربوط به نرمش و ورزش تصمیم می گیرند و به انتخاب کمیسیون تجدید نظر مرکزی مبادرت می ورزند.

 

۱۳

·    رئیس کشوری اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک به انتخاب هیئت رئیسه و رؤسا می پردازد و برای انجام کارهای محوله به انتخاب هیئت دبیران اقدام می کند.

 

۱۴

·    عالی ترین جایزه اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک، مدال فریدریش لودویگ یان است.

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر