۱۴۰۱ خرداد ۱۱, چهارشنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (الف) اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک (۱)

 Der kommunistisch orientierte "Zentralverein für Kultur und Leibesübungen" Branids und der ASV Lichtenberg im Spätsommer 1928. Beide Arbeitersportvereine waren aus dem sozialdemokratischen Arbeiterturn- und Sportbund ausgeschlossen.

 

هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۱

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک به سازمان واحد (یکپارچه) نرمشکاران (ژیمناستیک و غیره) و ورزشکاران جمهوری آلمان دموکراتیک اطلاق می شود.

 

۲

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک در ۲۸ ماه آوریل سال ۱۹۵۷ با وحدت انجمن های ورزشی و نرمشی دموکراتیک جمهوری آلمان دموکراتیک تأسیس یافته است.

 

۳

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک با ۳۴ مرکز ورزشی  برای کلیه کودکان و جوانان و سالمندان علاقه مند به نرمش و ورزش امکانات فعالیت متنوع در زمینه نرمش و ورزش عرضه می دارد.

 

۴

·    سازمان نرمشی و ورزشی سوسیالیستی  سهم خاص خود را به تشکیل شخصیت های سوسیالیستی با آموزش و پرورش همه جانبه و هماهنگ ادا می کند و به ارتقای سطح تندرستی عمومی و پر کردن ایام فراغت با محتوای فرهنگی عمیق مدد می رساند.

 

۵

·    اتحادیه نرمشی و ورزشی آلمان دموکراتیک به حفظ و توسعه ایده اولمپیک همت می گمارد و در راه همکاری بین المللی با کلیه کشورها، سازمان های ورزشی و کمیته های بین المللی در راه صلح، تفاهم و برابری خلق ها و دولت ها تلاش می ورزد

 

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر