۱۴۰۰ آبان ۱۷, دوشنبه

فرهنگ مفاهیم سیاسی (ج) جنبش «کار، آموزش و زندگی سوسیالیستی» (۳) (بخش آخر)

 
 
هیئت تحریریه کلکتیو

برگردان 

شین میم شین

 

۱۰

·    جنبش «کار، آموزش و زندگی سوسیالیستی» در همکاری با نویسندگان و هنرمندان می کوشد تا فرهنگ و هنر در توسعه جامعه سوسیالیستی مؤثر افتد و نفوذ خلاقانه طبقه کارگر بر فرهنگ و هنر تقویت شود.

 

۱۱

·    با جنبش «کار، آموزش و زندگی سوسیالیستی» اثرگذاری بر بهبود فرهنگ کار نیز صورت می گیرد.

 

۱۲

·    موضعگیری انسان های زحمتکش نسبت به کار و تعیین چند و چون اوقات فراغت، دستخوش تحولات ماهوی می شوند.

 

۱۳

·    جنبش گردان ها این نکته را مبداء قرار می دهد (از این نقطه حرکت آغاز می کند) که کار و آموزش و زندگی، وحدتی را تشکیل می دهند.

 

۱۴

·    به رسمیت شناسی با اعطای مدال «کلکتیو کار سوسیالیستی» به معنی ارجگذاری جامعتی به خدمات پایدار و نمونه وار کلکتیو در مسابقه سوسیالیستی و در نیل به نتایج عالی کار و سطح عالی توسعه سیاسی، فرهنگی و فنی و رعایت هنجارهای اخلاق سوسیالیستی است.

 

۱۵

·    مدافعه کلکتیوهای سوسیالیستی در مقابل فونکسیونرهای (مأمورین) اقتصادی مسئولیت شناس از تکالیف تقبل شده و به مورد اجرا گذاشته شده آنها ست.   

 

۱۶

·    کلکتیوهای سوسیالیستی برای توسعه  حیات فکری ـ فرهنگی به تدوین و اجرای پلان های فرهنگی ـ آموزشی ـ پرورشی می پردازند که جزئی از تکالیف مسابقاتی آنان در رابطه با کار، آموزش و زندگی سوسیالیستی است.

 

۱۷

·    مدال افتخار «کلکتیو کار سوسیالیستی»  به کلکتیوهایی داده می شود که از عهده انجام تکالیف کار، آموزش و زندگی سوسیالیستی برآمده اند.

 

۱۸

·    این ارجگذاری جامعتی عالی همه ساله از نو مورد مدافعه قرار می گیرد.

 

۱۹

·    پس از مدافعه موفقیت امیز در مدت زمان طولانی (قاعدتا در مدت ۵ سال) این برسمیت شناسی خدمات کلکتیو و توسعه اش مورد قدردانی خاصی قرار می گیرد.

 

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر