۱۳۹۷ اسفند ۸, چهارشنبه

اندکی اندر باب واتیکان و جماران

 
۱
کلیسا شبیه حزب سیاسی است.

۲
هر چه در احزاب لائیک می گذرد
در انجمن های کلیسا هم می گذرد.

۳
انگلس
 در مسیحیت آغازین
فرمی از سوسیالیسم می بیند.

۴
خطای خطیری است اگر کسی میان مذاهب و خرافات علامت تساوی بگذارد و عوامانه نظر مارکس را تحریف کند و تریاک توده بنامد.

۵
مذهب دیالک تیک آه و افیون است.
مذهب
هم امید می دهد و حتی به مقاومت و مبارزه برمی انگیزد
و هم تخدیر می کند و به تسلیم سوق می دهد.

دلیل عمر دراز مذاهب در این دیالک تیک نیز است.
مذاهب را توده لازم دارند.

۶
جماران هم کپیه واتیکان است.

۷
 
جلال آل احمد
(آخوند زاده)
جماران را به عنوان کپیه واتیکان
تئوریزه کرده است.

۸
نزدیکی موسوی و خاتمی و غیره به واتیکان تصادفی نیست.

۹
اخیرا کلیپ هایی از آخوندها در فیسبوک منتشر شده
که بوی تقلید در زمینه رفتن مردم پیش کشیش ها و بیرون ریختن همه درد های درونی و روحی و روانی خود و طلب توبه و توصیه به مشام می رسد.

۱۰
از دید آخوند کلیپ
زنان به آخوند نیاز دارند تا حرف هایی را که با هیچکس نمی توانند در میان نهند با او در میان نهند.

۱۱
آخوند باید
از دید این آخوند کلیپ
نقش روانپزشک برای زنان بازی می کند.

۱۲
جماران می خواهد که واتیکان را در این زمینه هم سرمشق قرار دهد.
به قول آخوند کلیپ
هر زن به یک روحانی محتاج است.

۱۳
تجاوز علنی جنسی به پسر بچه ها و لب گرفتن از کودکان دبستان ها
در ملأ عام
توسط آخوندها
هم
به احتمال قوی
تقلیدی از بچه بازی های رایج در کلیسای کاتولیک است.

۱۴
جماران بیشرمانه تجاوز معلمین به دانش اموزان را تقصیر کودکان مردم می داند و معلمین لاشخور را تبرئه می کند.

۱۵
دیالک تیک غریبی در بین است:

الف
دیالک تیک خریت و مقصریت 
(در موزد زنان و کودکان که هر دو ناقص العقل اند)

ب
دیالک تیک عقلمندی و معصومیت 
 (در مورد نران که انسان کامل و صاحب عقل و فهم و فراست اند)

۱۶
هم 
زنان
 از 
دید جماران 
ناقص العقل اند 
و 
هم
 کودکان طبیعتا نادان و ساده لوح اند.
 
اما
هر دو 
علیرغم خریت
مقصرند.

برای اینکه
نران  عاقل و علامه
را 
وسوسه می کنند، گول می زنند و تحریک جنسی می کنند.

۱۷
جماران 
علیرغم تأکید بر فقدان عقل در زنان و کودکان
نران را که به روی زنان اسید می پاشند و یا آنها را مورد تجاوز جنسی کلکتیو قرار می دهند
تبرئه می کند و زنان را مقصر می داند.

۱۵
یعنی زنان و کودکان 
به مثابه دیالک تیکی از خریت و مقصریت
نمودار می گردند.

۱۶
این بدان معنی است
که
آدم ها هر چه خرتر به همان میزان تصمیمگیرتر و در نتیجه مقصرتر

۱۷
و
از سوی دیگر آدم ها هرچه عاقل تر و کامل تر و علامه تر
به همان اندازه مظلوم تر، ضربه پذیرتر و گمراه شونده تر (وسوسه شونده تر) و معصوم تر

پایان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر