سادیسم در مردان
نويسنده:
زهرا تارشی
ویرایشی و درنگی
از
میم حجری
زهرا تارشی
مارکی دو ساد
به آزادی جنسی نامحدود ایمان داشت
و
هر باریکه مجلس عشرتی برپا میکرد
زنان را شلاق میزد و مورد شکنجۀ روانی، جسمی و جنسی قرار میداد
و
لذت میبرد.
از آن به بعد
اشخاصی که تمایل به آزار دادن دیگران بهمنظور کسب لذت دارند،
مبتلایان به بیماری سادیسم خوانده میشوند.
در این سخنان زهرا تارشی،
مفاهیم زیر (خواه و ناخواه) مورد تحریف قرار می گیرند:
۱
ایمان به آزادی جنسی نامدود
۲
لذت
۳
لذت بردن از شکنجه زنان
۴
تمایل به دگر آزاری به عتوان معیاری برای سادیسم
۵
خلاصه کردن دگر آزاری در سادیسم
ما باید روی این مفاهیم خم شویم:
الف
ایمان به آزادی جنسی نامدود
زهرا تارشی
چنان وانمود می کند و یا تصور می کند که انگار آزادی جنسی، مذهبی است.
زهرا تارشی
ضمنا
تعریف فلسفی و حتی تعریف سیاسی ـ قضایی ـ حقوقی آزادی را نمی داند.
به همین دلیل از «آزدی نامحدود» دم می زند.
مفهومی به نام «آزادی جنسی» وجود ندارد.
اگر هم قرار بر این باشد که چنین مفهومی تشکیل یابد،
باید
معانی به کلی دیگر داشته باشد.
منظور زهرا تارشی از این خرافه مفهوم،
نه آزادی کذایی جنسی، بلکه هرج و مرج (آنارشی جنسی، خر تو خر جنسی، دلبخواهی (سوبژکتیو) بودن روابط جنسی (روابط سکسی، روابط سکسوئال) است.
مفهوم رایج در این مورد، مفاهیم چه بسا سطحی و غیر علمی زیر بوده اند:
انقلاب جنسی یا آزاد سازی جنسی
یک جنبش اجتماعی بود که نظام سنتی رفتارهای جنسی و روابط بین فردی را در غرب در فاصلهٔ سالهای دههٔ ۶۰ تا ۸۰ میلادی (جنبش ۶۸) به چالش کشید.
خیلی از تغییرات در هنجارهای جنسی در این دوره، امروزه جریان غالب شدهاند.
شامل افزایش مقبولیت سکس خارج از روابط دگرجنسگرایانه و خارج از حالت تکشریکی (عمدتا ازدواج) بود
و
به دنبال آن مسائل دیگری شامل جلوگیری از آبستنی و قرصهای ضد بارداری، برهنگی در ملا عام و در حضور دیگران، هنجار شدن همجنسگرایی و شکلهای دیگر میل جنسی و قانونیشدن سقط جنین،
همگی در این انقلاب کذایی مطرح شده اند.
دکمه های انقلاب جنسی
می توان گفت که جنبش اجتماعی ۶۸ اروپا و امریکا،
اکنون در جنقوری اسلامی در جنبش زن ـ زندگی ـ آزادی (جنبش مهسا) کم و بیش تکرار می شود.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر