میم حجری
۱۶۷۱
سنگ سخنگو
سگ سخن جو
همین حرف را می توانی به زنان هم بزنی
روابط بند تنبانی به دلایلی شروع می شوند و خاتمه می یابند.
بحث بر سر چیست؟
عشقی در بین نیست.
هوس صرف در بین است.
ارضای مکانیکی حوایج نفسانی در بین است.
زندگی که در این حوایج خلاصه نمی شود.
سؤال این است که دلیل سانترالیزاسیون بند تنبان چیست؟
۱۶۷۲
سنگ سخنگو
نمیدونم چی گوش بدم که گریم بگیره
(تو شرایطی بودم که باید گریه می کردم ولی وقتشو نداشتم.مونده تو گلوم)
سگ سخن جو
خنده و گریه
باید طبیعی، خودپو و غیرارادی باشد و نه مصنوعی و آگاهانه.
گریه و خنده
بایدی نیستند.
خودت را تخریب نکن.
لامصب.
به عوض گریه
بنویس و تحلیل کن.
تا ضمن جامعه شناسی به خودشناسی برسی
۱۶۷۳
سنگ سخنگو
دلیل دیده شدن توییتای سکسی چیزی جز چهار دهه خفقان نیست
سگ سخن جو
کدام خفقان؟
در ط. جماران مخالفتی با بند تنبان نیست.
۴۷ در صد بچه مدرسه ها رابطه جنسی دارند.
آزادی جفتگیری ریخته زیر دست و پا
بند تنبان
جزو ایده ئولوژی فاشیسم و فوندامنتالیسم است
در زمان هیتلر بیش از هر زمان دیگر
فیلم پورنو تولید شد
تأکید الکی اخوان هیتلر در جماران بر حجاب
به معنی شل کردن تمامطویلتی بند تنبان است
۱۶۷۴
سنگ سخنگو
با نشون دادن عیب دیگران ،کمبودهای ما توجیه میشه
نمیشه
سگ سخن جو
این طرز تفکر قرون وسطلیی است.
هر انتقادی از همنوع
ضمنا نوعی انتقاد از خویشتن است.
برشمردن عیب همنوع
نشانه مهر به او
و
خدمت به او ست.
بدخواه که عیب کسی را به او نمی گوید
۱۶۷۵
سنگ سخنگو
که هزار درد مرا تنها آغوش تو درمان بود
سگ سخن جو
آغوش و یا سکس
در بهترین حالت
اگر احیانا عشق در بین باشد (یک در یک میلیون)،
مثل منفذ خروج بخار سماور برای جلوگیری از انفجار است.
همین بس.
سکس درمان هیچ دردی نیست.
سکس بدون عشق
جفتگیری مکانیکی و خرکی بیش نیست و بیشتر به تخریب روح و روان و اخلاق و شخصیت جفتگیران منجر می شود.
۱۶۷۶
سنگ سخنگو
«دنیا رو سیاهی میچرخونه، تو اگه بخوای آدم موفقی باشی نمیتونی همزمان آدم خوبی باشی»
سگ سخن جو
صم بکم عمی فهم لایعقلون.
این خرافه را کدام کور و کر و خری نوشته بود؟
به اش بگو
دیروز اجدادش در غارها با موش ها و مارها به ذلت روزگار می گذراندند و امروز در آسمانخراش ها.
مساحت یکی از قصور دوختور ولایتی ۱۰۰۰ مترمربع است و حوریان و غلمانان جنت جماران در آن گم و گور می شوند.
۱۶۷۷
سنگ سخنگو
و گفت:
بیزارم از آن خدایی که
به طاعت من،
خشنود شود
و به معصیت من
خشمگین،
پس او خود در بند من است تا چه کنم
عطار نیشابوری
سگ سخن جو
عطار تبارش به اطبا می رسد.
عطار جد اندر جد
داروساز و داروفروش بوده است
جزو علمای علوم طبیعی (علم الاشیاء) قرون وسطی بوده است.
به همین دلیل با همه فرق دارد.
این سخن او
ستون فقرات تئولوژی را به تیغ تیز انتقاد می بندد.
۱۶۷۸
سنگ سخنگو
یه زمانی کمیته هر پسر دختری رو میگرفت میبردن عقدشون میکردن؟
یه دستی پایی هم از پسر بنده خدا مینداختن تو مهریه
اگه تواون دوره زندگی میکردیم چند نفرمون الان سر خونه زندگیمون بودیم
سگ سخن جو
کجا می گرفتند؟
دلبر
یعنی وارد خانه خلایق می شدند و در حین جفتگیری غافلگیر می کردند و به محضر می بردند؟
و یا بچه فقیرها را در گوشه پارکی از زیر بوته ای بیرون می کشیدند و عقد شان می کردند؟
۱۶۷۹
سنگ سخنگو
عالَمی خواهانِ لعل و من خریدارِ دلم
سگ سخن جو
منظور اقبال لاهوری از لعل، لب است و از دل، روح.
او
دیالک تیک ماده و روح
را
به
شکل دوئالیسم لب و دل تحریف کرده
و
عوامفریبی کرده است.
۱۶۸۰
سنگ سخنگو
این خودت هستی که تعیین می کنی چطو باهات برخورد شه
سگ سخن جو
نه.
این ادعا
هزار ایراد دارد:
۱
طرز رفتار افراد با کسی
اولا بستگی به جایگاه اجتماعی آنها
دارد.
رفتار عمله با عمله با رفتار بقال با عمله تفاوت دارد
۲
معیار جایگاه اجتماعی افراد است.
۳
ثانیا
معیار پایگاه اجتماعی افراد است
فرد انقلابی مخلص عمله ها ست
۴
ثالثا
بسته به سطح شعور است
۱۶۸۱
سنگ سخنگو
بزرگ بدزد تا سر از کانادا در بیاری کوچک بدزدی میری زندان
سگ سخن جو
آره.
دکتر تو دل برو.
ولی اگر طرفدار حقیقت باشی
باید از میلیاردها دلار که اعضای خاندان پهلوی خارج کرده اند
هم
حرفی بزنی
اینها
دزد نیستند.
چیستند
محمد رضا شاه هم دزد نبود
چی بود؟
۱۶۸۲
سنگ سخنگو
شبیه بعض نوزادی که ساعتها ست میگرید
پر از حرفم
کسی اما زبانم را نمیفهمد !
منزوی
سگ سخن جو
این جمله منزوی
به لحاظ دستور زبان فارسی
غلط اندر غلط است.
چرا و به چه دلیل؟
برای کشف اغلاط آن فقط کافی است
به طور تحت اللفظی معنی اش کنی.
من شبیه بغض نوزادم.
بغض نوزادی که می گرید.
بغض نوزاد (منزوی) پر از حرف است ولی کسی زبان بغض نوزاد را نمی فهمد
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر