پروفسور دکتر
ولفگانگ ایشهورن
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت
اریش هان
مانفرد پوشمن
روبرت شولتس
هورست تاوبرت
و دهها تن دیگر
(۱۹۶۹)
برگردان
شین میم شین
(۱۹۶۹)
برگردان
شین میم شین
وجود
اجتماعی
(وجود
جامعتی)
ادامه
۱۱
·
وجود اجتماعی (جامعتی) در طول تاریخ بشری تغییر و توسعه می
یابد.
·
مراجعه کنید به توسعه
۱۲
·
در سوسیالیسم، انسان ها بر طبق قوانین عینی به تغییر
آگاهانه و پلان بندی شده (برنامه ریزی شده) وجود اجتماعی به مثابه بنیان حیات
پرمحتوا و واقعا هومانیستی در مقایسه با کاپیتالیسم می پردازند.
۱۳
·
انسان های به لحاظ جسمی و روحی توسعه یافته در همبود
سوسیالیستی ـ انسانی ئی که تحت رهبری طبقه کارگر و حزبش قرار دارد، می زیند و برای
اولین بار در تاریخ بشری امکان استفاده خلاق از معارف (شناخت ها) و مهارت های خود
را در کار سوسیالیستی، در کردوکار جامعتی و در حیات فرهنگی کسب می کنند و توسعه می
دهند.
۱۴
·
علم در سوسیالیسم به نیروی مولد بی واسطه مبدل می شود.
۱۵
·
این امر، انسان ها را به راندمان عالی تر کار در استفاده از
طبیعت برای تولید نعمات مادی قادر می سازد.
۱۶
·
زحمتکشان با انقلاب علمی و فنی به تولید فن فوق العاده مولد
نایل می آیند که آنها را از کار جسمی سنگین آزاد می سازد.
۱۷
·
خلاقیت به خط مهم کار انسانی تبدیل می شود.
۱۸
·
مناسبات تولیدی سوسیالیستی، زحمتکشان را از استثمار ازاد می
سازد.
۱۹
·
در همبود انسانی سوسیالیستی مناسبات مبتنی بر همکاری و
مساعدت (کمک) متقابل پدید می آیند.
۲۰
·
با انقلاب سوسیالیستی آنتاگونیسم (تضادهای اشتی ناپذیر) موجود
در مناسبات و روابط طبقاتی از بین می رود.
۲۱
·
میان طبقه کارگر و طبقه دهقانان اتحادیه های دهقانی و دیگر
اقشار زحمتکش رابطه دوستی برقرار می گردد.
۲۲
·
تنها وجود اجتماعی (جامعتی) سوسیالیسم است که بنیان تحقق هومانیسم
رئال (واقعی) را فراهم می آورد.
پایان
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر