بهاره مهرجویی
خیانت زنان شوهردار
ویرایش و تحلیل
از
ربابه نون
زن چهل و سه ساله ای که با پسر خواهر شوهرش وارد رابطه شده.
پسر جوانی که پانزده سال با او تفاوت سنی دارد.
زن هیچ وقت فکرش را نمی کرد
که
شوخی ها و تنها شدن ها و جای پسرم است
و من با فلانی می روم خانه،
برایش دردسرساز شود.
۱
گفته شد
که
طبقه حاکمه انگل
هوس رانی
(سکس، شهوت رانی، عیاشی)
را
و
غرایز دیگر
را
مینیاتوریزه
(تصغیر)
می کند.
تصغیر وسایل از هر نوع،
امری عادی است:
قفل ها و کلید های بزرگ و دست و پا گیر سابق
کجا
قفل ها و کلید های ظریف فعلی
کجا.
کامپیوترهای عظیم الجثه سابق
کجا
کامپیوترهای کوچک فعلی
کجا.
تصغیر سکس
اما
تصغیر محض نیست.
۱
این
تصغیر
با
تنوع (وریاسیون) و تکثیر
توأم است.
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر
در
این زمینه
به
خرافه تکثیر اجنه و شیاطین شباهت دارد:
به قول قدما
اجنه و شیاطین پاهای شان را به هم می مالند.
از
اصطکاک پاها
جرقه برمی خیزد.
بعد
جرقه های بیشمار حاصله
به صورت جنک ها و شیطانک ها در می آیند.
بدین طریق
تصغیر با تکثیر توأم می شود.
اجنه و شیاطین
هم کوچک تر و نافذتر می شوند و هم بیشمارتر.
رفته رفته
جهان
از
کثرت اجنه و شیاطین لبپر می زند.
۲
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی (مثلا اجامر جماران)
همین
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر
را
در مورد سکس عملی کرده و می کند:
در نتیجه
کار
به جایی رسیده
که
سکس
فرم اجنه و شیاطین
را
به خود گرفته است:
نامرئی
است.
با
چشم غیرمسلح به تفکر مفهومی
(با چشم خر)
نمی توان دید.
ولی
همه جا حی و حاضر و مؤثر
است.
سکس
فقط
در
جنده خانه
و
خانه
نیست.
سکس
در
انواع (وریاسیون های) مختلف
و
در
مینیاتورهای متنوع
همه جا حی و حاضر و مؤثر است.
سکس
ضمنا
فقط گشتاوری از غریزه نیست.
سکس
به
پسیکولوژی (روانشناسی)
سرشته است.
سکس
حکم ادویه جات در مواد غذایی
را
کسب کرده است.
منظور از این مثال چیست؟
۳
منظور
این است
که
هر زباله ای
را
می توان
به عنوان اطعمه و یا اشربه
به خورد خلایق خر داد.
فقط کافی است
که
ادویه جات معینی به زباله افزوده شود.
سکس سرشته به جادوی روانی
بهترین وسیله برای استحمار جهانی شده است.
۴
تفاوت طبقه حاکمه امپریالیستی
با
طبقه حاکمه فئودالی ـ فوندامنتالیستی (مثلا اجامر جماران)
در فرم استفاده
از
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر سکس
است
و
نه
در
ماهیت استفاده از آن:
طبقه حاکمه امپریالیستی و فئودالی ـ فوندامنتالیستی
اعضای جامعه
را
سلب آدمیت می کنند.
به
کالای قابل خرید و فروش
تبدیل می کنند.
کالایی
که
خودش در خرید و فروش خودش
اکتیو
(فعال)
است.
زنان و حتی دختران با کره و بی کره جماران
داوطلبانه
به
حرمسراهای طبقه حاکمه
می روند
تا
با
زوار ملی و بین المللی حرم امامان زنده و مرده
صیغه
شوند
و
ضمنا
اجر عظیم برند.
قیمت ها
از
قبل
تعیین شده است.
همان
اجامری که خود را مدافع عفت ملی جا می زدند
و
برای اعضای جامعه
طرز پوشش
تعیین می کردند،
اکنون
در منابر سنتی و مدرن
فوت و فن تحریک جنسی جنس مخالف
را
آموزش می دهند.
یعنی
عملا
حرفه ی جاکشی پیشه کرده اند.
بدین طریق
بر
بحران های متنوع بشری،
بحران روحی و روانی
هم
مزید شده است.
یعنی
جامعه بشری
به
تیمارستان پهناوری تبدیل شده است.
یعنی
همزیستی اعضای جامعه
بغایت دشوار گشته است.
این
دیالک تیک تصغیر ـ تنوع ـ تکثیر سکس
باید
با
مثال های مشخص
در
عرصه های مختلف جامعه بشری
تشریح شود.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر