درنگی
از
میم حجریتظاهر می کند
چرا که مهمترین مشتریان فواحش بچه بورژواها هستند.
آنها به وضوح اعلام می کنند:
"no money, no honey"
طبیعی است که برای صاحبان سرمایه باید به فاحشه گری رسمیت ببخشند و چه چیزی عوامفریبانه تر و شیادانه تر از پنهان شدن در پشت منافع فواحش
۱
چرا که مهمترین مشتریان فواحش بچه بورژواها هستند.
آنها به وضوح اعلام می کنند:
"no money, no honey"
دلیل قوی و مقوی مسعود برای اثبات «مهمترین مشتری فواحش بودن بچه بورژواها»،
ضرب المثلی است:
در غیاب دلار از دلدار خبری نخواهد بود.
این نه شعار بچه بورژواها، بلکه ضرب المثلی توده ای است.
ضرب المثلی که نتیجه تجرید میلیون ها تجربه تلخ و شیرین توده های مولد و زحمتکش است.
محتوای تئوریکی ـ سوسیولوژیکی و فلسفی این ضرب المثل توده ای
را
مهمترین کشف کارل مارکس تشکیل می دهد.
کشفی که به تز درک ماتریالیستی تاریخ معروف شده است و در جامعه شناسی همتراز با کشف آتش است.
کشفی که به برکت آن، جامعه شناسی علمی امکان پذیر می گردد و تأسیس می یابد.
مراجعه کنید
به
درک ماتریالیستی تاریخ
ماتریالیسم تاریخی
http://mimhadgarie.blogfa.com/post/12934
پایان
۲
طبیعی
است که برای صاحبان سرمایه باید به فاحشه گری رسمیت ببخشند و چه چیزی
عوامفریبانه تر و شیادانه تر از پنهان شدن در پشت منافع فواحش
مسعود
چنان وانمود می کند که بورژوازی انگار جاکش جهانی است و نان بخور و نمیر خود را از طریق رواج فحشاء به دست می اورد.
مسعود
بورژوازی را با مافیا (لومپن پرولتاریای سازمان یافته) عوضی می گیرد.
بورژوازی شناسی مسعود پرولتر تماشایی است.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر