تواگردغدغه ات مردم شام و یمن است
من دلم پیشِ غریبی ست که نامش وطن است
گندمی راکه تو ازکیسه ی ما می بخشی
سهم نانی ست که در سفره ی امثالِ من است
هرکجا حقِّ کسی خورده شود،غمگینی
تا دم ازحق بزنم، مشت نثارِ دهن است
بین گفتاروعمل بس که تناقض دارید
نَقلتان بابترین صحبت هرانجمن است
اینها
بدترین دشمن خلق یهود و فلسطین و سوریه و عراق و یمن و ایران اند
ماجراجویی های اینها در منطقه و جهان
جزو ژئوپولیتیک اینها ست
همه فوندامنتالیسم ها و فاشیسم ها شبیه اینها هستند
فرقی بین لطان یابو و داعش و عردوغان و پوتین و حزب الله و حماس و غیره وجود ندارد
«تنم درد تنت را دارد،نه میل تنت را.»
نازی
تن بی تنهایی
دارنده میلی نیست.
فروغ و سعدی هم این اشتباه را مرتکب شده اند:
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار.
این اعصاب (روح و روان) آدمی است که
حس کننده درد و رنج و میل و نفرت و لذت است
سوزنی بر انگشتی همان و انتقال درد توسط اعصاب به تار و پود اندام، همان
ولی #نرگس_محمدی با این پوشش نمیتواند در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند و آقای کشتدار دلیل عدم حضور را قبول نداشتن قانون اعلام میکند!
گلظفر
استاندارد که نمی تواند دوگانه باشد
اهل تشیع
جماعتی بی پرنسیپ اند
نه دین دارند و نه ایمان
اهل تزویر و تظاهر و تقیه و توطئه و تئاتر و ترفند و ریا هستند
نماینده پراگماتیسم اند:
حقیقت برایشان عبارتست از هر چیزی و هر کاری که مفید باشد
تهوع توانگر کند خلق را
خیال می کند که ماهیت طبقاتی و فرماسیونی ـ اقتصادی روسیه با ج. خ. چین
یکی است؟
اگر سرما خورده اید
مایعات بخورید تا ویروس مربوطه از طریق عرق و ادرار دفع شود
در خوردن شیرینی زیاده روی نکنید تا به مرض لاعلاج قند مبتلا نشوید و از خوردن شیرینی به طور کلی محروم نگردید
چربی و شیرینی فقط به درد تولید انرژی میخورند
پروته ئین و سبزیجات و میوه جات بهتر است
مشخصه این عکس گیسو و دیگر عکس های او
کمترین ربطی به پلی میت و غیره ندارند.
عکس های پلی میت ها تهوع اورند.
این عکس گیسو
آمیزه ای از استه تیک و اروتیک و اتیک است.
خیلی زیبا ست.
شکر نعمت نعمتت افزون کند
کفر نعمت از کفت بیرون کند
در این بیت شعر
تئوری فقر و ثروت سعدی آشکار می گردد:
سعدی نعمت و ثروت را
خدادادی می داند.
به همین دلیل
به دیالک تیک شکر و کفر می رسد
قانون عدل و ظلم معنی ندارد.
قوانین
طبقاتی اند.
اخلاق و فضایل و قبایح اخلاقی
هم
روبنایی و طبقاتی اند.
رفتار و اخلاق حاکم در هر جامعه
رفتار و اخلاق دیکته شده توسط طبقه حاکمه است.
مربی اعضای جامعه
طبقه حاکمه است
شکر نعمت نعمتت افزون کند
کفر نعمت از کفت بیرون کند
این بیت شعر بیشک از سعدی است
از کجا معلوم می شود؟
سعی شکر ، نعمتش قدرت بود
جبر تو ، انکار آن نعمت بود
شکر قدرت قدرتت افزون کند
جبر نعمت از کفت بیرون کند
زانک بیشکری بود شوم و شنار
میبرد بیشکر را در قعر نار
گر توکل میکنی در کار کن
کشت کن پس تکیه بر جبار کن
سعدی بدترین دشمن عرفان و مولوی بوده است
بیت بیت اشعار حافظ (شاگرد سعدی) بر ضد عرفا و عرفان است.
این شعر مولوی را هم میتوان تحلیل کرد.
مولوی برخلاف سعدی
خردستیز وخرپرور است.
این بیت شعر سعدی را دوباره بخوانید و مورد تأمل قرار دهید
متد فکری سعدی دیالک تیکی است
ضد متد فکری مولویست
سبک چیه
شعر سعدی مبتنی بر متد فکری دیالک تیکی است
سعدی تحت تأثیر عمیق کریم بوده است
نثر قران کریم هم مثل نثر سعدی
شعرگونه است
طرز تفکر کریم هم دیالک تیکی است
رابطه دشمنان پهلوی و ریدن در مملکت! اعلامیه رضاشاه بزرگ بعداز تاجگذاری؛ خطاب به مردمی شیرهای-شپشی-سوزاکی : در خیابان نرینید، کون هم نگذارید، کون خر نگذارید، شپش با شاش خزینه نمیرود، عین آدم لباس بپوشید، واکسن بزنید! خیلی دیکتاتور بوده خلاصه! چه کشیدی مرد بزرگ؟
جیمز
بیانیه اعتراضی #پورابراهیمی
بعد از شکست در انتخابات
/هم رأی خریدوفروش شد هم هدایای گسترده می دادند
اگر با انتخابات مهندسی شده
جامعه تحول می یافت
انتخابات را ممنوع می کردند.
دلیل مجاز بودن انتخابات
نمایشی و فرمایشی و و توخالی بودن آن است
به بالا رود کار افتادگان
لنینی کند چون در عالم ظهور
به کسانی که با حیوانات مهربان نیستند ، هرگز اعتماد نکن .
غزال
چرا و به چه دلیل؟
معیار عینی و علمی برای اعتماد به کسی چیست؟
ضمنا
آیا باید به کسانی که عاشق حیواناتند
اعتماد کرد؟
در دوره نخست وزیری این جناب
قتل های زنجیره ای رخ داد
فتوای این قتل به خود او مستقیما داده شد
چرا استعفا نداد؟
چرا حداقل اعتراض نکرد؟
سطل ننه ات طلب ها از قتل های زنجیره ای دفاع میکنند
شما چطور؟
چطور میتوان به شکنجه گر خود احترام گذاشت؟
چنین کاری محال است
ادعا میشود که نظر هر ننه قمری محترم است
حریف ادعا میکند که زنان ناقص العقل اند.
هر خری میداند که زنان اگر عاقل تر از نران نباشند
خرتر از نران هم نیستند
چگونه می توان به این نظر احترام گذاشت؟
عشق یعنی که دلت در وسط این همه ناز باز هم در طلب نازِ نگاهش باشد
غزال
عشق مبتنی بر دیالک تیک نیاز ـ راز ـ ناز است
عاشق نیازمند است
معشوق رازمند و به همین دلیل نازمند است.
اگر عاشق به راز معشوق وقوف یابد
ورق برمی گردد و معشوق جای عاشق را می گیرد و دنبال راز او و گرفتار ناز او می شود
کریم می داند:
زلیخا عاشق یوسف می شود
اون پدرسوخته های پوفیوزی که شیرینی پخش می کردند، آره همونها ... این خبرها اذیتشون نمی کنه ؟؟؟ مردم غزه رو انداختند تو چاه و بعد نشستند به تماشا و فراموشی
شهپر
حماس و حزب الله (فوندامنتالیسم اسلامی)
همشیره فاشیسم اند
همه از دم ضد خلقی و ضد عقلی اند.
وقتی شهرهای المان با خاک یکسان می شدند
هیتلر گفت:
تقصیر مردم است
لیاقت ما را نداشتند
بعد دست به خودکشی زد تا به دست ارتش سرخ نیفتد
شهر درسدن
رای میدی؟ چرا رأی میدی؟چرا رأی نمیدی؟ چقدر تناقض ؟ بسه!! چطور به خودتون اجازه میدین اینارو از آدما بپرسین؟ اینا خیلی سوالای شخصی ای حساب میشن!اجازه بدین هرکس،با اعتماد به دانسته هاش رفتارکنه من رأی ندادم ولی وظیفه میدونم که به کسیکه رأی داده و نظرش، احترام بزارم آزادی یعنی این
علم
اختیار و یا آزادی
یک مفهوم فلسفی است.
دیالک تیک جبر و اختیار (ضرورت و آزادی) را خلایق حتی در قرون وسطی می شناختند.
بر جن ـ قوریان چه رفته است که نمی شناسند
اختیار = شناخت جبر
یعنی خروج از خریت.
خر نمی تواند مختار ویا آزاد باشد
حتی اگر به نظر خران جهان احترام بگذارد
حسن خمینی سالیانه 71 میلیارد تومان به عنوان سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، از دولت بودجه میگیره و هیچ گزارشی از نحوه خرج کردن این بودجه به هیچ سازمان و نهادی ارائه نمیده تا در این مملکت،خدا باشد دزد،مهمان کدخدا باشد درِ خانه نبند،دیوانه دزد دارد کلیدِ این خانه
مریم
خمینی اصلا سواد نداشته تا اثار داشته باشد.
حتی اخوندها قبولش نداشتند.
خمینی شبیه طالبان بوده که فقط آفتابه داشته.
حریف هم حتما مسئول موزه افتابه های خمینی است
هیچ تمایلی به حضور در اجتماع ندارم. میخواهم تا ابد فرد بمانم، سرد بمانم و آدمها را درد بدانم.
نازی
بشر که جای خود دارد
حتی
میمون ایزوله و تنها
میمون نیست.
بشر با هزاران رشته و نخ به جامعه بسته است
رشته های نامرئی و مرئی.
بشر بدون پیوند با جامعه
قادر به زندگی نیست.
همینجا هم جزئی از جامعه است که حضور داریم
موسیقی ، تنها راه فرار است بی آن که خانه را ترک کنی
غزال
موسیقی
یکی از فرم های بیشمار هنر است.
موسیقی اصولا فرقی با مجسمه سازی و نقاشی و رقص و آواز و شعر و قصه و فبلم وغیره ندارد.
فرار چیه؟
موسیقی را می توانی با خودت هر جا که خواستی ببری.
مثلا در قطار و اوتوبوس و پیاده روی هم بشنوی
محتوای همه این فرم های هنر یکی است:
شعور است.
دوست عزیز "تشبیه "و "استعاره " اصلی ترین عناصر "صور خیال" هستند که شاعران برای آفریدن تصاویر شعری از آن ها بهره جستن . شاعر توانایی ، چون شیخ اجل در به کارگیری این" صور خیال " و خلق "تشبیهات هنری" جایگاه والایی در شعر دارند.
الهه
آره.
در پشت پرده این صور خیال
اما
خردستیزی و خر پروریو خریت گستری
خرناسه می کشد
زنده باد روشنگری علمی و انقلابی
زنده باد حقیقت و صداقت (حقیقت پرستی)
آره.
کلاه شاه و شیخ بی مشتری نیست:
گروهی آن، گروهی این پسندند
کلاه شاه = تاج
ای سپهبد بیسواد
کلاه شیخ = عمامه
آدم باید خر باشد و به کلاه
سلام و صلوات بفرستد
و
ابوخر باشد و بدان فخر کند.
خرد بهتر از هر چه ایزد بداد
فردوسی
اگه یکی رو دوست دارین، توی عصبی بودنش دوسش داشته باشین، توی بدحالیشم دوسش داشته باشین، وقتی هم داره میشکنه و پر از انرژی منفیه دوسش داشته باشین، وگرنه حال که خوب باشه همه مهربونن و آدم رو دوست دارن.
غزال
دوست داشتن چیزی و یا کسی
نه به معنی دوست داشتن ان چیز و آن کس، بلکه به معنی دوست داشتن خویشتن خویش است.
بشر چیزی را دوست دارد که بدان چیز نیاز دارد
و
کسی را دوست دارد که دارنده چیزی باشد که او بدان نیاز دارد
عشق
مبتنی بر نیاز است
از مریض همه بیزارند.
بیچاره پزشکان و پرستاران جهان
ﻧﻪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻢ ﻧﻪ ﺗﺮﺳﺎ ﻧﻪ ﺟﻬﻮﺩ
"ﺳﺮ ﺑﻪ ﺣﻜﻢ ﻋﻘﻞ ﻣﻰ ﺁﺭﻡ ﻓﺮﻭﺩ
ﻋﻘﻞ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﻛﻪ عیش ببکران ﻫﺴﺖ
ﺩﺭ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﻰ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ !
ﺩﯾﻦ ﻭﻟﻰ ﮔﻮﯾﺪ ﻛﻪ ﺧﻮﻥ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ
ﮔﺮ ﺑﺮﯾﺰﻯ ﺍﺟﺮ ﺩﺍﺭﻯ ﺑﯿﻜﺮﺍﻥ
غزال
عقل و دین از بابت سرکوب مخالفین مرتجع انقلاب
منافاتی با هم ندارند.
مگر روبسپیر و رهبران انقلاب کبیر فرانسه
مذهبی بودند که پس از انقلاب گیوتین اوردند و گردن کلفت شاهان و کشیشان به گیوتین سپردند؟
فرق عقل با دین این است که
دین
ایده ئولوژی است
و
ایده ئولوژی
چیزی طبقاتی است
۱۱ اسفند تولد #میرحسین ، میر دلها زاد روزت مبارک
سیمرغ
در دوره نخست وزیری این لاشخور
قتل های زنجیره ای به فرمان خمینی رخ داد
این لاشخور در صدا و سیمای کثیف جنقوری
خطاب به امپریالیسم
گفت:
ما به وعده خود وفا کردیم
شما هم از ما حمایت کنید
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر