میم حجری
علی یعقوب وند
همچینن در آنالوگی با اصول دین اسلام، یعنی توحید، نبوت و معاد
می شود
ماتریالیسم تاریخی، ماتریالیسم دیالکتیک و مبارزه یا نبرد طبقاتی
را
اصول این دین برشمرد
و
لنینیسم
هم با اضافه کردن انقلاب به رهبری طبقه کارگر و نامگذاری "دوران" به دوران امپریالیسم
بعنوان آخرین مرحله سرمایه داری،
در واقع دو اصل مذهب شیعه، یعنی عدل و امامت را تئوریزه نمود.
این حرف های با مزه حریف عیرانی
بیشتر به درد مجالس لهو لعب سطل ننه ات طلب ها می خورند
که
مزه ریزی اند
تا کسالت طبقاتی شان رفع شود.
ولی بهانه خوبی برای تحلیل مارکسیستی اند.
۱
همچینن در آنالوگی با اصول دین اسلام، یعنی توحید، نبوت و معاد
می شود
ماتریالیسم تاریخی، ماتریالیسم دیالکتیک و مبارزه یا نبرد طبقاتی
را
اصول این دین برشمرد
حریف عیرانی
در سنت ممد رضا
خیال می کند که هر خری مارکسیستی است
و
در جلوی دوربین خبرنگارهای امپریالیستی بی شرمانه ادعا می کند که مارکسیست ها مخالف انقلاب سفیدند.
ضمنا
فراموش می کند که بخش اصیل مدافعان انقلاب سفید
مارکسیست ها هستند.
حریف عیرانی
زحمت آشنایی بخور و نمیر با مارکسیسم را حتی به خود نداده است.
به همین دلیل نمی داند که ماتریالیسم دیالک تیکی، ماتریالیسم تاریخی و تئوری شناخت مارکسیستی
نه اصول کذایی دینی به نام مارکسیسم، بلکه سه پایه اساسی آن را تشکیل می دهند.
ماتریالیسم دیالک تیکی
خرد کل اندیش است.
فلسفه است
و
موضوعش قوانین عینی کل هستی (طبیعت، جامعه و تفکر)
است.
ماتریالیسم تاریخی
هم
خرد کل اندیش است.
فلسفه است
و
موضوعش قوانین عینی کل جامعه بشری (همه انواع جامعه) است.
تئوری شناخت مارکسیستی
مبتنی بر دیالک تیک ماتریالیسم دیالک تیکی و ماتریالیسم تاریخی است
و
موضوعش قوانین عینی عرصه تفکر بشری است.
۲
مبارزه یا نبرد طبقاتی
حریف عیرانی نمی داند که مبارزه با نبرد فرق دارد.
مبارزه
مفهوم فلسفی عامی است
نبرد
اما
جنگ معینی است.
مثلا نبرد العلمین، نبرد خیبر، دین بین فو.
نبرد
مفهومی نظامی است.
مبارزه
اما
مفهومی فلسفی است.
مبارزه طبقاتی
یکی از مفاهیم ماتریالیسم تاریخی است.
سواد آخوندها، مثلا مکارم شیراز، بیشتر از سواد سطل ننه ات طلب ها ست
که به زباله مکارم شیراز جایزه سطل ننه ات طلبی داده اند.
ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر