۱۴۰۱ آذر ۱۷, پنجشنبه

کلنجار ایده ئولوژیکی با همنوع (۱۶۸)


 
میم حجری

 

آره. 

فتوای کشتار در همین عکس یادگاری به خود این لاشخور هم داده شده است. 

نحست وزیر بود می توانست استعفا د هد. 

به عوض استعفا در شب عاشورای حزب توده در سیمای جنقوری به امپریالیسم گفت: 

ما به عهد خود با شما وفا کردیم. 

شما هم از ما حمایت کنید.



مسی و شرکاء از تیم مکریک هراس داشتند و پس از پیروزی بر ان پیراهنش را زیر پا انداخته اند. کلایبرت استار فوتبال سابق هلند پس از پیروزی بر تیم کشور اروپایی دیگر پیراهن حریف مغلوب را برای پاک کردن ماتحتش در ملأ عام به خدمت گرفته بود. این زباله ها بیگانه با فکر و فرهنگند.

نماینده پلورالیسم و یا رویزیونیسم پلورالیستی
در جنقوری جانیان
فرخ نگهدار است


در روزهای گذشته اظهارنظر جنجالی یکی از نمایندگان مجلس درباره مسدود کردن حساب بانکی زنان بی‌حجاب حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.
حریف

حواشی بسیار به چه معنی است؟
خلایق در جنقوری جنایت
به چه زبانی سخن می گویند؟

ضمنا
نمایندگان مجلس
به چه معنی است؟
مگر مجلس
محل گرد آمدن نمایندگان منتخب طبقه حاکمه نیست؟
مجلس که نمیتواند نماینده
داشته باشد.
علاوه بر این
بی حجاب
که شاخ و دم نیست تا به بهانه ان حساب بانکی زنی مسدود شود.
زنان می توانند
حجاب کنند و حساب باز کنند.
به همان سان که نمایندگان کذایی مجلس میتوانند لباس عوض کنند

عجب روزگاری است
که
اوپوزیسون بایدن و بیل کلبه تین
امثال ترامپ اند
اوپوزیسیون پوتین
پالان است
و
اوپوزیسیون جانیان جنقوری
سنگسار کنندگان زنان بینوای افغانند.


تعرض به زنان که بدتر از سنگسار انان در بیابان نیست.
ضمنا
وقتی
زیباترین کودکان و نوجوانان کشوری در ملأ عام
به گلوله بسته می شوند،
انتقاد از تعرض به اسرا در زندان ها
نوعی عوامفریبی خودنمایانه است.
نوعی جانماز آب کشیدن است
و
نشانه خریت و بی شرمی و رذالت و غفلت مطلق است.




پارلمان مکزیک بعد از آن که اقدام مسی را اهانت به پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور تلقی کرد، ورود این فوق ستاره آرژانتینی به خاک مکزیک را ممنوع کرد.

فوتبالیست ها عمدتا لومپن اند.
این بدبخت ها مسخ شده اند.
 نه شعور دارند و نه شخصیت.


زن زندگی ازادی فروغ خادم علایی

این عکس مجله تایم رو دیدین و احتمالا باهاش حال کردید. من دیدم و حالم بهم خورد. عکس لطیف، سانتی‌مانتال و بدون خشم و بدون ذره‌ای انعکاس آنچه بر ما و زنان ما رفته. حالا عکاس کیه؟ فروغ خانم علایی
لیبرال

چه ایرادی دارد؟
فروغ
هنرمندی است و حق دارد هر اثری را که دلش میخواهد بدون اجازه گرفتن از این و ان منتشر کند



آرامش بنی بشر
در این است که هرچه میداند، نگوید
و
هرچه را که می شنود، باور نکند
و
به بقیه چیزها فقط لبخند بزند.
فرنگی

هی فرنگی خرپرور.
لطف کن و بگو:
آرامش در خریت است و بس.
چون بنی خر هم همین کند که تو می فرمایی


ج.ا با اعدام محسن شکاری با مردم به طور علنی وارد جنگ شد‌
ماری

دیالک تیک طبقه حاکمه و توده
دیالک تیکی فوندامنتال (بنیادی و اساسی) است.
تازگی ندارد.
خاص جنقوری خاوران هم نیست.
دست همه سردمداران و سران جنقوری تا مرفق به خون توده و حزب توده آلوده است.

هی بدری خوشگدران در شیطانستان جهان
برادرت جلاد خمینی بود
در قتل های زنجیره ای
دفتر جنایت برادرت در جنایتگاه اوین بود

امید و کامو

آنجا که امیدی باقی نماند، باید ابداعش کرد.
کامو

قسم به قبر قمر بنی هاشم
که کامو معنی امید را نمی داند.
خیلی ها امید را با خوشخیالی عوضی می گیرند.
مثلا میان امید و انتظار و معجزه و توقعات خوشخیالانه دیگر علامت تساوی می گذارند.
امیدواران مثلا در جماران در انتظار ظهور مهدی منجی میرغضب هزارساله
لب چاه جمکران می نشینند و عجل الله فرج می خوانند.
امید
اما به شرطی امید است و نه خوشخیالی
که قانونمند باشد.
یعنی مبتنی بر قوانین و قانونمندی های عینی توسعه باشد.
تفاوت اوتوپی با علم همین جا ست


عشق چون حسن یوسفی ست
که چون به گاه در آید
حماسه را رقم زند
و
تو رنگین کمان را
در چشمانش ببینی
به هنگامه ی غوغا .
شهناز هماپور

معنی تحت اللفظی:
عشق مثل زیبایی یوسف است که اگر به موقع بیاید، حماسه را رقم می زند و فرد در چشمانش به هنگامه غوغا رنگین کمان را می بیند.

عشق
چه بسا
خیال است و نه رئال.
عشق خیالی سرشته به توهم است.
عشق
بنی بشر را
لال و کر و کور و خر می کند.
یعنی
سلب آدمیت می کند.
مسخ می کند.
علیل و ذلیل و زمینگیر و ترحم انگیز و تهوع آور می کند
ضمنا به او توهم یک شرزه شیر را می بخشد.
دلیل ایدئآلیزاسیون عشق در ایده ئولوژی برده داری و فئودالی
همین توهم ایرئال و ایراسیونال (ضد واقعی و ضد عقلی) ناشی از عشق است.
دلیل ایدئآلیزاسیون می نیز به همین سان.
عشق و می همشیره یکدیگرند و فونکسیون ایراسیونالیستی واحدی دارند.



همشیره سید علیهی مش بدری.
خلایق آن می کنند که استاد ازل می خواهد.
استاد ازل
خلایق را
لال و کر و کور و خر می کند.
استاد ازل سیدعلی
طبقه حاکمه است.
استاد ازل پوتین و پالان هم به همین سان.


نمی دونم این صدا و سیمای بذریشون روز روزش چه برنامه های شاد و مفرحی داره که الان که ایام فاطمیه شونه عزاداری هم توش می کنن -برای ور افتادن ایام فاطمیه و مناسبت های مشابهش
سایه

دلیل علاقه مذاهب به عزا
و
نفرت شان از عیش و عشرت چیست؟


به خودم قول میدم هیچ وقت هیچ قدمی واسه دلم برندارم.
سارا

اولا
منظور از دل چیست؟
دل = ذهن، ضمیر
ثانیا
منظور از خود چیست؟
خود احتمالا همان دل است.
منظور سارا از دل
احتمالا
هوس و هوای نفس و غریزه و غیره است.
غریزه
غولی قدر قدرت است و زور ساراها بدان نمی رسد.
غریزه افراسیاب ها را به زانو در می اورد چه رسد به ساراها


عرعرستان صعودی از قوطی طرفداری می کند و جنقوری خاوران از طوطی. سؤال این است که فرق قوطی با طوطی چیست که دهها هزار نفر نفله می شوند؟


نگاهم کرد و گفت:
«می‌دانی رنج تو از چیست؟
تو به آنچه نباید، بسیار می‌اندیشی»

این جمله علامه نادرست و نا قدیق است.
مفهومی به نام «آنچه نباید» وجود ندارد تا کسی بدان بیندیشد و یا بی خیالش باشد.
من ـ زور علامه شاید «به انچه که نباید بیندیشی» باشد.
بدین طریق
بشر
مجاز به اندیشیدن به دسته ای از چیزها نیست.
این چیزها از چه قرارند؟
جوانان جنقوری را در روز روشن
قتل عام می کنند.
حالا چه باید کرد؟
به این جنایت نباید اندیشید؟


ژنرال یمن گفت خیلی قوی شده است.
حریف

حالا چه فرق میکند که
در یمن
طوطی پیروز شود ویا قوطی؟
در سوریه
اسد پیروز شود و یا حسد؟
جنگ و ستیز در این کشور ها اصلا برای چیست؟

فرق ترامپ با بایدن چیست؟
فرق پوتین با پالان چیست؟



تنها راه حلی که فاشیسم و فوندامنتالیسم و اولیگارشیسم
برای کلیه مسائل دارند،
نفی فیزیکی هر مخالف بالقوه و بالفعلی است
. ۹۹ درصد کسانی که در این مدت به انحای مختلف کشته شده اند،
کمترین خطری برای این اجامر نداشته اند.
چه بسا در زندان های این ها بوده اند.

اسامی برخی از بازداشت شدگان که در خطر صدور حکم اعدام قرار دارند
یا حکم اعدام برای آنها صادر شده است
تهران
1-محمد قبادلو / متهم به افساد فی‌الارض/محکوم به اعدام
2-سهند نور محمدزاده/متهم به محاربه/محکوم به اعدام
3-محمد بروغنی /متهم به محاربه /محکوم به اعدام
4-اکبر غفاری/متهم به محاربه
5-پرهام پروری /متهم به محاربه
6-ماهان صدرات مدنی/متهم به محاربه
7-سامان صیدی /متهم به محاربه
8-محسن رضازاده قراقلو/متهم به محاربه
9-منوچهر مهمان نواز/متهم به محاربه
10-میلاد آرمون/متهم به ضرب و جرح منجر به قتل (پرونده اکباتان )
11-بهراد حصاری/متهم به ضرب و جرح منجر به قتل (پرونده اکباتان )
12-مهدی جهانی/متهم به ضرب و جرح منجر به قتل (پرونده اکباتان )
13-نستوه نیکخواه/متهم به ضرب و جرح منجر به قتل (پرونده اکباتان )
14-محمد پسندیان/متهم به ضرب و جرح منجر به قتل (پرونده اکباتان )
15-ابوالفضل مهری حسین حاجی/متهم به مقابله با حکومت اسلامی
16-سعید شیرازی/متهم به افساد فی‌الارض
کرج
17-حمید قره‌حسنلو/متهم به افساد فی الارض‌
18-فرزانه‌ قره‌حسنلو/متهم به افساد فی الارض‌
19-رضا آریا /متهم به افساد فی الارض‌
20-محمد مهدی کرمی /متهم به افساد فی الارض‌
21-علی معظمی گودرزی/متهم به افساد فی الارض‌
22-بهراد علی‌کناری/متهم به افساد فی الارض‌
23-رضا شاکر زواردهی/متهم به افساد فی الارض‌
24-جواد زرگران/متهم به افساد فی الارض‌
25-محمد امین اخلاقی/متهم به افساد فی الارض‌
26-سید محمد حسینی /متهم به افساد فی الارض‌
27-شایان چارانی/متهم به افساد فی الارض‌
28-مهدی محمدی/متهم به افساد فی الارض‌
29-آرین فرزام نیا/متهم به افساد فی الارض‌
30-امیر محمد جعفری/متهم به افساد فی الارض‌
31-امین مهدی شکرالهی /متهم به افساد فی الارض‌
اصفهان
32-توماج صالحی/متهم به افساد فی الارض‌
33-سعید یعقوبی/متهم به محاربه
34-صالح میرهاشمی/متهم به محاربه
35-امیر نصرآزادانی/متهم به محاربه
زاهدان
36-علی رخشانی/متهم به محاربه
37-محمد رخشانی/متهم به محاربه
مشهد
38-مجیدرضا رهنورد/ متهم به محاربه
خوری
39- توحید درویشی / محکوم به اعدام





اعدام قتل عمد دولتی است.
آذر ادیبی

نه.
مفاهیم هر کدام معنی منحصر به فرد خود را دارند.
اعدام و ترور و سنگسار و مسموم کردن و بریدن سر و شاهرگ و غیره
فرم اند
و
هر کدام معنی و محتوای خاص خود را دارند.

محتوای مشترک همه انها نفی فیزیکی همنوع است.
هر فرمی
محتوا نیست
به همان سان
که
هر گردی
گردو نیست.
هر اعدامی منفی نیست.
حتی هر تروری منفی نیست.
تروریسم را نباید با ترور عوضی گرفت.
قتل عام را نباید با اعدام و قتل عوضی گرفت.

قانون چیست علی داعی؟ قانون تبیین کتبی رسمیموازین مدافعه از منافع طبقه حاکمه است که امثال علی داعی هم عضو و جزوش تشریف دارند


ای دیکتاتور! معلومه تاریخ نخوندی... ما همون ملتی هستیم که حصر اصفهان و تبریز رو گذروندیم خاک خوردیم ولی خاک ندادیم حالا هم #اعتصابات_سراری رو بخوبی انجام میدیم و میگذرونیم تا کمرت بشکنه.
یه ایرانی

چرا
یه ایرانی رجز خوان.
همین آذربایجان
روزی جزو خاک تان بوده است و داده اید.
همین عمان
جزو خاک تان بوده است و فروخته اید و دلارهای حاصله را در بانک های امپریالیستی پس انداز کرده اید.
۴۲ سال است که آخوندها
حتی
زنان و دختران تان را به زوار می فروشند و خرمن دلار درو می کنند



دیدی وقتی پر از ناامیدی میشی بعد یهویی یه خوشحالی میاد تو دلت ؟ اون خداست !
ملودی

خوشحالی و بدحالی
و
امیدواری و نومیدی
پدیده ها و روندهای روانی اند
و
ربطی به خدای کذایی ندارند.
خدا اصلا کیست و چیست؟
خدا یک مفهوم است.
مفهوم چیست.
مثال:
درخت و دختر و پسر و خر و خرما
مفهوم اند.
مفاهیم چگونه تشکیل می یایند؟


در جمهوری خلق چین
مردم حکومت می کنند.
حضرت اسرافیل.
به حضرت عزرائیل هم بگو
تا عرشاد شود و خرشاد شود.

مخافین حکومت مردم
مثلا در هونگ کونگ طرفدار استعمار انگلیس اند
و
مردم نمی خواهند که مجددا چین بین امپریالیست ها تقسیم شود.



ذات و یا ماهیت اشیاء و افراد چیست؟


برای توضیح نحوه تشکیل ماهیت هر چیز و هر پدیده و هر روند و هر سیستم
قبلا باید نحوه تشکیل محتوا را توضیح داد.
یعنی
دیالک تیک فرم و محتوا را.
مثال:
نمکدان می تواند فرم های استوانه ای شکل، گلابی شکل و کره ای شکل و غیره داشته باشد.
از تجرید این اشکل مختلف نمکدان
مفهوم فلسفی فرم تشکیل می یابد.
با شنیدن فرم
شنونده همه اشکال همه نمکدان ها را در ذهن خود مجسم می سازد.
نمکی که در داخل این نمکدان به عنوان فرم وجود دارد،
محتوای نمکدان است که از مواد زیر تشکیل یافته است:
از
سدیم کلرید
از املاح سرب و اهن و مس و آلومنیوم و سیلیسیوم و غیره که به اندازه خیلی ناچیزی در نمک طعام وجود دارند.

دیالک تیک پدیده و ماهیت (ظاهر و ذات)
در همان مثال فوق الذکر:
تعیین کننده ترین فرم نمکدان
نمود و یا ظاهر آن نامیده می شود.
تعیین کننده ترین ماده نمک
هم
یعنی سدیم کلرید
ماهیت و ذات نمک نامیده می شود.



ستاد امر به معروف مهسا
گشت عرشاد
مگر تحت فرمان ستاد امر به معروف نبود؟
پس بهتر است که ستاد منحل شود

دلار برای مجتبی مهسا


بودا
سه چیز پنهان نمی ماند:
آفتاب
ماه
حقیقت.

بودا
معنی حقیقت را نمیداند.

اگر می دانست،
می گفت:
حقیقت
تنها چیزی است
که
به ندرت کشف می شود.


زندگی
اش کشک خالته
بخوری
پاته
نخوری
پاته.
زندگی
امری جبری است.
بایدی است و نه دلبخواهی.
زندگی فی نفسه معنی ندارد.
موجود زنده باید به زندگی اش معنی دهد.
چگونه میتوان به زندگی خود معنی داد؟



به راه خود
بی اعتنا به حرف این و آن
ادامه بده.
دانته

هی دانته
پیدا کردن راه
خودش هنری و شق القمری است.
بدبختی خلایق در گمراهی است.
خریت
هرگز
به نفع کسی تمام نشده است.
(مارکس)


هی استاد دانش کاه حقوق
قانون مجازات اسلامی کذایی
را
همین قوه مقننه
وضع کرده است
و
همین قوه مقننه
میتواند تغییر دهد



ظاهر
جلب می کند
و
شخصیت
حفظ می کند.
فرنگی

هی فرنگی
اولا
ظاهر زیبا می تواند جذب و یا جلب کند
و
نه ظاهر زشت.
حتی توله های أدمیان
از ننه و بابای پیر و ضعیف و علیل و زشت و زمینگیر خود
گریزانند.

ضمنا
ضد ظاهر
ذات است و نه شخصیت.

کشف ذات افراد آسان نیست.

تعیین کننده در دیالک تیک ظاهر ذات
ذات است.
تغییر ظاهرآسان است.
تغییر ذات اما دشوار است.

پیش شرط کسب شخصیت
کسب پیشاپیش شعور است.
به همین دلیل در جوامع سوسیالیستی
با اشاعه شعور پرولتری
شخصیت پروری صورت می گیرد.




دولت مصدق
سپاه نداشت،
جمهوری هم نبود، هسته ای هم نداشت، موشک هم نداشت، با حزب الله و حماس هم ارتباط نداشت، فقط گفت نفت ما حق خودمان است و امریکا سرنگونش کرد. امریکا با استقلال و آزادی ملت ها دشمن است. "
نگارنده ناشناس
حریف

دلایل
قوی باید
و
من،
تقی.

ناشناس معنی آزادی و استقلال را نمی داند.
ناشناس نوکر سید علی و دار و دسته خونریزش است.
جنقوری خاوران
مگر مستقل است و آزاد است؟
وابستگی به اولیگارشیسم مرتجع روس که به معنی استقلال نیست.

دولت مصدق
به قول جوانشیر
از قضا امریکوفیلتر از دولت شاه بود.
دلیل سرنگونی مصدق
نه
طرفداری او از آزادی و استقلال کذایی، نه ملی کردن فنت
بلکه
چیز دیگری بوده است.
همه مصدق های کشورهای مختلف سرنگون شده اند
تا مناطق تحتت نفوذ انگلیسو فراسنه و غیره
توسط سرکرده جدید تسخیر شوند.
ضمنا
جنقوری خاوران را خود امپریالیسم روی کار اورده است.
ناشناسان مراجعه به سخنان میر حسین موسوی در شب عاشورای حزب توده:
ما به وعده خود در مزینه ریشه کن کردن حزب توده
وفا کردیم
حالا نوبت غزب است که از ما دفاع کند



کامنت ر ابا اندکی دقت بخوانید.
جنگ زرگری خونین بین دو جناح طبقه حاکمه واحد شعله ور است.
خلایق آلت دست قرار داده می شوند.

یک نفر نیست.
طبقه است.
طبقه حاکمه است.
نفرات
نمایندگان طبقات حاکمه اند.

شیخ
از این بابت
فرقی با شاه ندارد.
شاه
رفت
و
جامعه تغییر نکرد.
برای اینکه طبقه حاکمه همان ماند.

حالا هم جناحی از طبقه حاکمه
بر ضد جناح دیگر
جنگ زرگری راه انداخته است.

گشت عرشاد
تعطیل شد.
یک نفر
هم میتواند مسموم شود
و
آب از آب تکان نخورد.
به بالا رود کار افتادگان
لنینی کند چون در عالم ظهور


تابوت جوانان خیلی سنگینه چون با آرزوهایشان دفن میشوند.
سارا

جوانان به عزرائیل بدهکار نیستند.
چون هنوز روی زندگی را ندیده اند.
جوانان جام زندگی را لاجرعه سر می کشند
سیاوش کسرایی شعر زیبایی در این زمینه دارد.


پویندگان



آنان
به مرگ وام ندارند
 
آنان
که
زندگی را لاجرعه سر کشیدند

آنان
که
ترس را 
تا پشت مرزهای زمان راندند
 
آنان
به مرگ وام ندارند

 
آنان
فراز بام تهور

افراشتند نام

 
آنان
 
تا آخرین گلوله خود جنگیدند 

آنان با آخرین گلوله خود مردند
 
آری
به مرگ وام ندارند

آنان 

عشاق عصر ما

پویندگان راه بلا
راه بی امید

 
مادر !
بگو که در تک این خانه خراب

گل های آتشین

در باغ دامن تو چه سان رشد می کنند ؟

این خواهر و برادر من
آیا 
شیر از کدام ماده پلنگی گرفته اند ؟

پیش از طلوع طالع

امشب
ستارگان
به بستر خون خسته خفته اند

بیدار باش را 
در کوچه های دور

در شاهراه خلق
به آوا درآورید

دلخستگان
به بستر خون تازه خفته اند

سیاوش کسرایی




قتل مهسا امینی آتش زیر خاکستر رو شعله ور کرد و این آتش هر روز با کشتن جوونهای بی گناه وطن بیشتر زبانه می کشد
ماری

بهترین راه برای درک و توضیح حوادث
دیالک تیک ضرورت (جبر) و تصادف است.
تصادف = فرم جامه عمل پوشی ضرورت.
جنگ جهانی اول به عنوان ضرورت
با ترور شازده اطریش
شعله ور شد.
انفجار نارضایتی عمومی در جنقوری جنایت
روزی با تقلب در انتخابات
و
روز دیگر با قتل مهسا
صورت گرفته است.

ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر