رئیسجمهور
آمریکا ـ او با ما ـ در مورد «داعش» گفت:
« داعش
«اسلامی» نیست.
هیچ
دینی کشتن بی گناهان را نمیبخشد و اغلب قربانیان
داعش هم مسلمان بودهاند.
خیلی روشن و ساده، داعش یک سازمان تروریستی
است.
و هیچ هدفی جز کشتار تمام کسانی که در مسیرش
هستند، ندارد.»
منبع: تابناک
منبع: تابناک
سرچشمه:
صفحه فیسبوک
شیرزاد
گاف
سنگزاد
داعش
«اسلامی» نیست.
·
از همین جمله ی اول حریف، حماقت محض می تراود.
·
فرض کنیم که حریف
حق دارد و داعش ارمنی است و نه مسلمان.
·
اما ضمنا از خود
بپرسیم که من ـ زور حریف زورمند از این تحلیل داعشیستی داعش چیست؟
1
داعش
«اسلامی» نیست.
·
در همین جمله اول
حریف طرز تفکر آخوندی و آخوندیستی او عربده می کشد:
·
حریف ـ بسان آخوندهای خرفت و خر و خر سوار و خر
رنگ کن ـ بشریت را با معیار و ملاک و متراژ فرم شعور اجتماعی می سنجد.
·
بسان آخوندها از افراد، احزاب و ملل اسلامی و مسیحی و
یهودی و غیره دم می زند.
·
چنین بینشی اما یا به دلیل عوام وارگی است و یا به نیت
عوامفریبی است.
·
چرا و به چه دلیل؟
2
داعش
«اسلامی» نیست.
·
اولا به این دلیل که مذهب فرم است و هر طبقه اجتماعی آن را
با محتوای ماهوی خاص خود پر می کند.
·
به همان سان که در قابلمه ای یکی آش می پزد و دیگری
قورمه سبزی.
·
بر اساس قابلمه که نمی توان زنان جهان را طبقه بندی کرد
و ادعا کرد که فرح پهلوی «قابلمه ئیستی» نیست.
3
داعش
«اسلامی» نیست.
·
ثانیا شعور در دیالک تیک وجود و شعور نقش تعیین کننده به
عهده ندارد.
·
به همان سان که در دیالک تیک زیربنا و رو بنای هر عمارت
و خانه و کاشانه نقش تعیین کننده از آن زیربنا ست.
·
اگر آیت الله او ـ با ـ ما خودش نمی داند، می تواند زنگی
بزند و از حامی اصلی و مشتری همیشگی نفت داعش در آنکارا بپرسد:
·
بخش مهمی از خانه های چند طبقه ای در کشور حامیان و
مشتریان ناتوئی داعش با وزش نسیم خنگ بامدادی فرو ریختند و با خاک یکسان شدند.
·
چون زیربنای شان بر شن و ماسه سست بنیاد بنیانگذاری شده
بود.
4
·
افراد و احزاب و حتی افکار و مذاهب را باید بر اساس وجود
اجتماعی ارزیابی کرد که زیربنای هر کس و هر حزب و هر دسته و هر جامعه را تشکیل می دهد.
·
به همین دلیل شعور اجتماعی افراد کاخ نشین با کوخ نشین
تفاوت دارد.
·
وجود اجتماعی به زبان ساده همان کاخ نشینی و یا کوخ
نشینی است.
·
هم کوسه و کرگدن و گرگ و کفتار مسلمان سه آتشه اند و هم بره
و بزغاله و گوساله و کره خر.
·
اما شنیدن دلیل حریف شنیدنی تر است و آدمیان حافظه مند
را به یاد جورج بن جورج ـ یار غار اسامه بن لادن ـ می اندازد که حتی خری تردیدی در
خریتش به مخیله خویش خطور نمی داد:
5
هیچ
دینی کشتن بی گناهان را نمی بخشد
و اغلب قربانیان داعش هم مسلمان بوده اند.
·
از سرتاپای حریف بی سوادی و ایگنورانس (بی اعتنائی و
غفلت) تراوش می کند:
الف
·
قبل از هر چیز باید با زبان بی سوادی به حریف بی سواد
گفت که بخشیدن و یا نبخشیدن «کشتن بی
گناهان» از سوی دین، دلیل «اسلامی نبودن» و مثلا ارمنی بودن داعش که نمی شود.
ب
·
ضمنا حریف از کجا
می داند که هیچ دینی کشتار بی گناهان را نمی بخشد؟
ت
·
علاوه بر این مگر پاپ لهستانی نبود که پیشنهاد رؤسای
جمهوری امریکا مبنی بر قتل عام مردم السالوادور و حتی ترور کشیش واقع بین آنجا را تأیید
و تصویب کرد؟
پ
·
ما که نمی دانیم حریف درس تاریخ هم خوانده و یا نه.
·
تاریخ تلخ بشری اما تاریخ شیرین جنگ های مذهبی است.
·
آنهم نه جنگ های خونین و بی رحمانه میان مذاهب مختلف.
·
بلکه حتی جنگ های چندین ده ساله میان فرقه های مذاهب
واحد.
ث
·
مثلا جنگ های سی ساله دهقانان آلمانی بر ضد فئودالیسم آلمان
که در فرم جنگ مؤمنین به پروتسانتیسم بر ضد مؤمنین به کاتولیسیسم (کلیسا و روحانیت
فئودالی) صورت گرفته است.
ج
·
و یا جنگ شیعه و سنی.
ح
·
جنگ های صلیبی.
خ
·
جنگ پروتستان ها و کاتولیک ها در همین ایرلند انگلیس
6
خیلی روشن و ساده، داعش یک سازمان تروریستی
است
و هیچ هدفی جز کشتار تمام کسانی که در مسیرش
هستند، ندارد.
·
تجسم روشن عوام وارگی
و عوام فریبی به همین می گویند:
·
حریف خیال می کند
که تروریست نباید هدف و آماج دور و یا نزدیک داشته باشد.
·
ضمنا نمی داند که
ترور همیشه و همه جا حتی اگر بظاهر هدف و آماج باشد، در واقع وسیله است.
پینوچه و فریدمن
·
اگر حریف خواست،
روح آیت الله پینوچه را احضار کند که نوکر سرسپرده ی عمو سام بوده است و از او
بپرسد و یا تلفنی بزند و از آیت الله بیمار و وزیر متدین ظریفش بپرسد.
·
اجامر جمهوری یأجوج
و مأجوج ماهیتا فرقی با داعش و بلک واتر و
ناتو و غیره ندارند.
·
همه از دم تروریست
های درجه اول اند.
·
خون سرخ کسروی و
منشی اش هنوز هم دم در دادگستری می جوشد و خاوران همچنان و هنوز نمایشگاه تراژیک ترور
و تروریسم است.
·
اگر کسی از صحرای
کربلای افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و سومالی و غیره خبر نداد.
·
ترور همیشه و همه
جا وسیله بوده است برای دستیابی به اهدافی.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر