کار
جنسی - قانونی یا غیرقانونی
ما روزانه شاهد عرضهی بدن زن به عنوان کالایی قابل قیمتگذاری
(چه برای نمایش و استفاده بصری، و چه در راستای ارائه خدمات)
در حوزههای مختلف هستیم.
کارگر جنسی، در اصل چیزی را با پول معاوضه میکند ک
ه مدتها
ست به عنوان کالا تعریف و پذیرفته شده است.
سرچشمه:
اخبار روز
وبلاگ ارغوان
ربابه
·
من فقط همین دو جمله آغازین این
مطلب را مورد بررسی قرار می دهم:
الف
عرضهی بدن زن به عنوان کالایی قابل قیمتگذاری
(چه
برای نمایش و استفاده بصری، و چه در راستای ارائه خدمات)
در حوزههای
مختلف
1
·
محقق محترم مطمئن اند که فقط بدن
زن به عنوان کالا عرضه می شود؟
2
·
اگر مطمئن اند، می دانند که چگونه
می توان تنی را از روح تخلیه کرد و بسان لنگه کفشی به عنوان کالا عرضه نمود؟
3
·
ضمنا می دانند که تن بی روح جسد و
جنازه و لاشه نام دارد و هرگز کسی داوطلبانه حاضر به نزدیک شدن بدان نمی شود، چه
رسد به کالا واره کردنش، قیمت گذاری اش و در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار
دادنش؟
4
·
چگونه و به چه طریق و ترفندی مردی
و یا زنی می تواند بدون در اختیار داشتن روحی، بدون تمکین پیشاپیش روحی، بدنش را به استفاده بصری و خدمات مهمتر دیگر
عرضه کند؟
·
می توان تنی را تصور کرد که بدون
روح باشد و ضمنا بسان هنرپیشه کارکشته ی قهاری نقش بازی کند، مثلا لخت شود، عشوه بریزد و یا کارهای مهمتر دیگر را ریست و
راست کند؟
5
·
ضمنا محقق محترم مطمئن اند که فقط
بدن زنان کالا واره شده و ارزش مصرفی کسب کرده و نه هر چیز ریز و درشت؟
6
·
اگر می دانند، خبر دارند که تعداد
کودکان و نوجوانان و مردانی که بدن کذائی خود را به عنوان کالا عرضه می کنند، کمتر
از تعداد زنان نیست؟
7
·
اگر محقق محترم گشت کوتاهی در
انترنت زده بودند، ملتفت می شدند که «خودفروشی» محدود به جنس زن نیست.
8
·
چه بسا نوجوانان در سنین مختلف حتی
بمراتب بدتر و مخرب تر مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند و یا از طریق خودفروشی
روزگار می گذرانند و چه بسا با گرفتاری به بیماری های جنسی از پا در می آیند و می میرند.
9
·
اتفاقا در کشور محقق محترم و دیگر
کشورهای خاور، ستم جنسی بر کودکان و نوجوانان (پسر) بمراتب شدیدتر و رایج تر است.
·
غلامحسین ساعدی حتی گزارشاتی از
جنوب کشور عه هورا دارد که از عقیم کردن پسربچه ها و سوء استفاده جنسی از آنها در
دریا سخن می رود.
ب
کارگر
جنسی، در اصل چیزی را با پول معاوضه میکند
که مدتها ست به عنوان کالا تعریف و
پذیرفته شده است
1
·
کارگر جنسی؟
·
محقق محترم تفاوت و تضاد پرولتاریا
را با لومپن پرولتاریا نمی دانند؟
2
·
اگر می دانند، چگونه می توان جماعت
فاحشه از مرد تا زن را به صفت مکرمه «کارگر» مزین ساخت؟
3
·
مگر هر فرقه ای که نیازی را
برآورده می سازد، کارگر نامیده می شود؟
4
·
کارگر تعریف دارد:
·
طبقه کارگر یکی از طبقات اصلی
جامعه سرمایه داری و قطب مخالف بورژوازی است.
·
کارگران مولدین بلاواسطه تولید
کاپیتالیستی اند.
·
آنها به کار جسمی در روند تولید
مشغولند و مولدین بخش اصلی ثروت جامعه اند.
·
فواحش و جاکشان و دزدان و رهزنان و
باجگیران و شکنجه گران و آدمکشان و بازجویان و بزن بهادرها و غیره که هر کدام
نیازی را برآورده می سازند، جزو لومپن پرولتاریا محسوب می شوند و نه پرولتاریا.
·
انگل محسوب می شوند و نه مولد.
·
آسوسیال محسوب می شوند و نه
سوسیال.
·
مفهوم «کارگر جنسی» یکی از مفاهیم امپریالیستی است و فاقد ارزش علمی است.
5
کارگر
جنسی، در اصل چیزی را با پول معاوضه میکند
که مدتها ست به عنوان کالا تعریف و
پذیرفته شده است.
·
در جامعه سرمایه داری همه چیز فرم
کالا به خود می گیرد.
·
بدن زنان در این میان استثنائی نیست.
·
اتفاقا بیشتر از بدن انسان ها، روح
شان فرم کالا به خود گرفته و خرید و فروش می شود.
·
طنز قضیه اینجا ست که فروشندگان
روح چه بسا حتی به ماهیت کرد و کار خود وقوف ندارند.
پاوپریسم (بی همه چیزی) مادی
·
درد جامعه طبقاتی هم همین جا ست:
·
ما در جامعه سرمایه داری واپسین در
جوار پاوپریسم (بی همه چیزی) مادی، با پاوپریسم روحی و معرفتی و معنوی سر و کار داریم.
6
کارگر
جنسی، در اصل چیزی را با پول معاوضه میکند
که مدتها ست به عنوان کالا تعریف و
پذیرفته شده است.
·
آره.
·
جماعت فاحشه از مرد تا زن در عرصه های
مختلف کالا وارگی جسم و روح خود را برسمیت شناخته اند.
·
ولی علیرغم آن با فروشنده کفش و
جوراب و سیب و سیب زمینی تفاوت دارند.
·
به این دلیل که آدمی نمی تواند
کالا واره شود و خرید و فروش گردد و برغم آن آدم بماند.
·
برسمیت شناختن کالا وارگی خویش در
هر فرمی، به معنی سقوط ضمنی از مقام انسانی به زباله وارگی است.
·
تبدیل مرد و یا زن به فاحشه به
معنی آدمیت زدائی او ست.
پایان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر